Antwoorden gegeven door: beginner1967
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 30, 2005 om 14:29Concepts ICT - Géén eenmalige kosten... TOCH WEL!
De vraag is wanneer kreeg u de algemene voorwaarden onder ogen en van wanneer zijn deze.
Onder de eenmalige kosten worden blijkbaar alleen de instapkosten gestopt. Echter, voordat de consument als leek een contract aan gaat is de verkopende partij, in dit geval de provider, als hij ze heeft verplicht deze aan de consument op een overzichtelijke manier te leveren. In die voorwaarden wordt meestal ook een beeindiging genoemd van het contract als deze voorwaarden wijzigen. De consument gaat dan immers niet meer met de voorwaarden akkoord. Indien de consument niet in de daarop gestelde termijn opzegd mag de verkoper uitgaan van een akkoord bevinding.
Daarom is het moment van het ontvangen van de voorwaarden belangrijk. Immers, als u ze nooit heeft gehad, ze niet op de faktuur staan en pas achteraf naar de voorwaarden wordt verwezen had u dit niet kunnen weten en mocht u van hun reclame uitgaan. Zijn de voorwaarden sinds 1 maand gewijzigd, gaat de wijziging per 1-1-2006 in en stond het niet in de oude voorwaarden, dan moeten ze u onder de oude voorwaarden laten vertrekken.
Probeer hierover met C ICT schriftelijk te overleggen. Als ze vol blijven houden, let dan op de invorderringskosten want deze kunnen zeer hoog uitvallen.
suc6
Ed.
-
Dec 30, 2005 om 14:07Spam
Goedendag,
Bij bijna alle toestellen is het mogelijk om het berichtenverkeer in te stellen. Dan zit er bv in het menu berichten de optie tot het uitschakelen van het geluid. Dit gebeurt dan alleen bij het ontvangen van een sms. Een telefoon oproep voor noodgevallen is dan wel te horen. Bij de Nokia 6021 zit dit onder instellingen, profielen, profielsoort (meestal normaal), aanpassen & berichtensignaaltoon.
Omdat ik niet zo snel een oplossing van de Opta verwacht is deze optie sneller te realiseren.
Sterkte,
Ed