Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: beldad
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 9, 2012 om 11:51BEST BABY SHOP .nlOok wij hebben iets besteld bij Bestbabyshop. Een zitkussen voor de baby, op 13 juni 2012. Het werd in eerste instantie geleverd, al duurde het een maand. En toen bleek het totaal niet te passen dus we hebben het terug gesuurd met opgaaf van reden en het verzoek om ons geld terug te storten. Op 30 juli 2012 kregen we per mail bevestigd dat het geld zo spoedig mogelijk teruggestuurd zou worden, maar nu nog steeds geen cent terug, ook niet na meermalen telefonisch- en mailcontact. Ons telefoonnummer en e-mailadres lijken inmiddels door Bestbabyshop te zijn geblokkeerd, we krijgen geen contact meer, tenzij we contact opnemen vanaf een ander telefoonnummer of een ander e-mailadres, hebben we ook al geprobeerd.
Wij zijn er nu wel klaar mee en gaan morgen aangifte doen bij de politie. Hierbij wil ik ook een oproep doen aan iedereen die een soortgelijke ervaring heeft met deze zaak. Neem even de moeite om naar de politie te gaan en aangifte te doen. Als we allemaal aangifte doen, moet er onderzoek gedaan worden. Doet niemand dat, dan staan we alleen en gebeurt er niets. Voor niemand.
In ons geval gaat het niet om een heel groot bedrag, maar waar we recht op hebben, dat willen we geregeld zien.
Dit bericht komt op iedere site te staan waar reviews over Bestbabyshop op staan, en inmiddels heb ik al heel wat klachten voorbij zien komen. Het lijkt erop dat heel veel mensen ernstig zijn benadeeld.