Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: bernadette1965
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 23, 2011 om 22:29Samsung Galaxy s2 reparatie Solid VisionBeste S
Ook ik ben sinds twee maanden de NIET trotse bezitter van een galaxy S plus met exact dezelfde problemen. Heb een abbo. bij KPN afgesloten en na amper 8 weken is mijn mobiel als een dood vogeltje. KPN heeft hem opgestuurd naar E- Repair alwaar de melding kwam dat er vocht schade is!!? Kosten 213.00 euro!!! en ( je raad het al) geen garantie.Heel erg boos geworden; ben zuinig op mijn mob. en heb een hoesje eromheen en altijd in mijn tas of op mijn bureau. Voel me erg onheus behandeld door enkele kpn medewerkers.Blijkbaar kun je maar beter een plasic zakje om je mob. houden tijdens het praten want de verkoper vertelde dat er zo ook vocht problemen kunnen ontstaan. En dat voor zo`n duur toestel. Als ik dat allemaal had geweten had ik liever mijn good old Nokiaatje gehouden( doet het na 4 jaar nog steeds prima!)Geen garantie bijgekocht betekend kennelijk: ga weg, je bent vervelend en wij willen je niet helpen. Geen hulp en geen garantie. kortom: zoek het zelf maar uit en als je het er niet mee eens bent schrijf jezelf maar een klachten brief. Wat een arrogantie!Heb eea uitgezocht en nu blijkt dat de wet hierin heel duidelijk is: de 6 mnd termijn is hierop van toepassing, anders gezegt: niet ik maar de verkopende partij moet kunnen aantonen dat de schade al dan niet aanwezig was bij aankoop.Ik heb niet met mijn mobiel in de regen gelopen, gejogd met bezweet lijf of met hem onder de douche gestaan. Heb hem gebruikt waarvoor hij bedoeld is: bellen,internetten enzo. Ben nu in afwachting van de afwikkeling bij de kpn winkel en laat het er abosuut niet bij zitten. Zou graag van je horen hoe het jou is vergaan .