Antwoorden gegeven door: bernadette3
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 2, 2009 om 14:58Norton
Ik heb op 15-01-2009 contact gehad met de klantenservice van Norton ivm installatie NIS 2009. Onderstaand het telefoonnummer van de klantenservice in Amsterdam incl. tijdsduur. Deze belminuten gingen van mijn belminuten af, dus gewoon beltarief, zie onderstaand de regel van mijn factuur.
15.01.09 15:30 TEL 0205040511 0:38 min. 0,00
Ik heb eerst op de Symantec site gekeken of ik voor telefonische ondersteuning van mijn product extra moest betalen, voor sommige producten betaal je wél extra beltarief!!
Ondersteuningsbeleid
Norton Internet Security 2009Gratis ondersteuning via online documentatie, chatten en de telefoon.
In mijn geval ( NIS 2009) zijn er dus geen extra kosten. Ook had ik het geluk dat er weinig wachtenden voor mij waren op dat moment, maar ja, dat is ook wel eens anders...............
Groetjes, Bernadette
-
Nov 22, 2008 om 12:08defecte bobine bij vw 1.2 3cilinder
Hoi Yvon, fijn dat je auto het weer doet.
Ik kwam trouwens ook op Tros Rader een stukje hierover tegen (http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=33939&sid=33b7c28c0832d48febfdbd5504f77528):
Geplaatst op 24 Okt 2005 15:59
Vorige week had ik problemen met mijn vw polo uit 2002 (stotend rijden en geen vermogen). Om deze problemen te verhelpen zijn er 3 bobines vervangen en 1 verstuiver vervangen. De bobines vielen onder de garantie omdat deze vanaf de fabrikant als niet goed zijn bestempeld. De verstuiver valt niet onder de garantie.
Ik vind de slijtage/vervanging met 55.000 km (2002) erg snel. Daarom vraag ik mij af of dit vaker voorkomt. En hoe dit verholpen is. Verder ben ik benieuwd of de problemen met bobine en verstuiver met elkaar samenhangen.Wij zijn toch niet de enige vrouwen met meerdere bobines in onze Polo.
Groetjes, Bernadette
PS: ik wil nog wel even zeggen dat, ook al hebben de mannen het bij deze vraag niet helemaal juist, ze mij met andere vragen goed hebben geholpen!
-
Nov 21, 2008 om 21:15defecte bobine bij vw 1.2 3cilinderHoi Yvon, je hebt gelijk hoor. Ik heb een VW Polo 4 cilinder en die heeft per cilinder een bobine, dus 4 stuks. Vroeger had je een verdeelkap maar tegenwoordig wordt het electronisch geregeld en heeft elke cilinder in zijn bougiekap een bobine geïntregeerd. Dat weet ik omdat ik kort geleden voor de 2e keer met pech stond wegens een defecte bobine (ik herken het euvel zelf al) en ik er dus met mijn neus bovenop heb gestaan toen de monteur moest uitzoeken welke van de 4 hij moest vervangen. Groetjes, Bernadette
-
Aug 3, 2008 om 12:57Titel van map(pen) en documenten niet zichtbaar in
Hoi Granaet,
Bedankt voor je reactie. Ik heb het uitgeprobeerd, maar helaas, de titel blijft onzichtbaar (veel tekens worden ook niet geaccepteerd in een titelnaam).
Groetjes, Bernadette
-
Apr 28, 2008 om 13:20Picture It! werkt niet meer
Bedankt GSM! Ook ik ben hier mee geholpen!
Nadat ik het geheugen van mijn PC had laten vergroten, werkte ook bij mij Picture It! niet meer en kreeg ik dezelfde melding als Richard. Omdat ik het programma niet zo veel (meer) gebruikte dacht ik: laat maar zitten.
Ik zag deze vraag en jouw antwoord en heb toen het bestandje gedownload en........... Picture It! werkt weer perfect.
Nogmaals dank en vriendelijke groet,
Bernadette
-
Mar 2, 2008 om 19:48Diskettestation is foetsie.....
Hoi Freya (én GSM, Poltol, Edwardus),
Zoals beloofd hierbij nog de terugkoppeling van het probleem:
Vorige week mijn PC weggebracht om hem na te laten kijken en ook 1 GB geheugen (kon die wel gebruiken) en een DVD-brander erin te zetten. Gisteren heb ik hem weer opgehaald. Het probleem van het diskettestation zat hem idd in de Bios, die was beschadigd waardoor de PC het diskettestation niet meer zag. Dit is nu gelukkig opgelost.
Jullie nogmaals bedankt voor jullie hulp en adviezen!
Groetjes,
Bernadette
-
Feb 14, 2008 om 19:42Diskettestation is foetsie.....
Hoi GSM, ik heb de stroom erafgehaald en de aan-/uitknop meerdere malen ingedrukt. Daarna de PC weer aangesloten en opgestart, maar helaas......geen diskettestation. Ik breng de PC eind volgende week weg en laat het je nog weten als bekend is wat het probleem was.
Groetjes, Bernadette
-
Feb 14, 2008 om 17:00Diskettestation is foetsie.....
Sorry GSM, ik dacht dat ik jouw advies moest uitvoeren aansluitend op het adies van Freya. Maar je hebt gelijk, een aan-/uitknop een paar keer indrukken moet zelfs mij lukken. Ik zal het vanavond uitproberen en laat nog weten of het probleem hiermee is opgelost.
Nogmaals bedankt en groetjes, Bernadette
-
Feb 14, 2008 om 16:56Diskettestation is foetsie.....
Eind volgende week moet ik de PC zowiezo afkoppelen i.v.m. leggen van nieuwe vloer e.d. en dan breng ik hem weg. Het kan dus nog wel eventjes duren, maar zodra ik weet waar het probleem zat, laat ik het nog weten.
Groetjes, Bernadette
-
Feb 14, 2008 om 16:35Diskettestation is foetsie.....
Helaas heb ik geen kennis die echt handig is met PC-problemen en die ook in de buurt woont, dus breng ik hem binnenkort toch maar even weg. Kan die gelijk goed schoongemaakt worden van binnen en helemaal nagekeken worden. Nogmaals hartelijk dank voor al je moeite. Ik vind het super dat jij (en natuurlijk ook al die anderen) zo je best doet om een ander te helpen!!
Groetjes, Bernadette