Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: bettydek
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 20, 2013 om 22:22Hoge telefoonrekening onbekend data verbruik Vodafone binnenlandHeb je het mailadres van de afdeling waar de juridische kant zit, zou ik je kunnen mailen en daar bericht naar sturen en dreigen dat tros radar interesse heeft....Zijn ze echt zo bang voor, wij hadden weken niets gehoord, toen heb ik die mevrouw die contact had met onze jurist een bericht gestuurd dat kassa kwam filmen en kijk daar, gelijk de volgende morgen telefoon dat ze die dag niet op kantoor was , maar ik moest alles naar haar toe zenden via mail, en dan zou ze er sávonds na 20.00 thuis nog naar kijken....nou dat had ze gedaan/ De volgende dag werd ik terug gebeld maar hhahah toen stond kassa al te filmen. Weet niet of je die uitzending hebt gezien ging ook een stuk over privacy....Bij de opta zou ik het ook melden, die zouden vodafone een boete op gaan leggen...Je kan hem terug kijken bij uitzending gemist Kassa van 2 februari
-
Feb 20, 2013 om 13:38Hoge telefoonrekening onbekend data verbruik Vodafone binnenlandWij zijn diegene van 23.000 en ik kan alleen maar zeggen dat wij het voor elkaar hebben gekregen omdat Kassa het ging uitzenden,
Ik heb na afloop van de uitzending nog met meneer van vodafone gesproken, die zelfs op tv nog leugens vertelde. Hij zei dat er een technisch onderzoek was geweest, is helemaal niet waar, dit moest nog opgestart worden.
Toen zei ie ook nog heel leuk dat mijn man die 27 GB wel in 13 uur had verbruikt.....en na de uitzending zei ie dat ze het nu kwijtschelden omdat we dat sms-je niet hebben gehad. Nou meneer onze jurist is daar gelijk mee aangekomen, maar daar werd niet op gereageerd, lekker dom want nu staan jullie weer lekker voor schut op de nederlandse tv en zijn mensen gewaarschuwd......
En ze weten dat ze fout zittten krijg je een creditnota, maar denk je dat er een brief bij zit dat ze der excuses aan bieden helemaal niet dus...maar hebben hier toch wel een poos crisis gehad en kosten gemaakt aan jurist dus ik ben er nog niet klaar mee eigenlijk, maar dat is meer principekwestie.
Maar echt ik ben Kassa heel dankbaar en ik zou er echt werk van maken, bij tros radar werd ik benaderd door iemand had een rekening van 13.000 euro van kpn en hadden helemaal geen internetabonnement , moet niet gekker worden.... -
Nov 28, 2012 om 23:49Hoge telefoonrekening onbekend data verbruik Vodafone binnenlandnee ons probleem is nog niet opgelost....wil er hier niet te veel over zeggen omdat de webcrew hier mee leest, maar ze moeten binnen 30 dagen reageren en met deze bedragen kan je het voorleggen aan de geschillencommissie. Wel vreemd dat ze bij iedereen zo'n eind zakken met de betalingen. Bij ons 20.000 maar dan blijft er nog 3.000 over en vind dat nog veel geld voor iets waar we geen benul van hebben. Nu gooien ze het erop dat we er niet mee akkoord gaan. Nee we gaan pas akkoord als we zien wat en hoe er verbruikt is....en van die privacy is flauwekul of dat de datagegevens verwijderd zijn want die moeten ze een aantal maanden bewaren. Je kan het ook verleggen bij je rechtsbijstand als je die hebt. succes en laat ff weten hoe het afloopt, gr
-
Nov 26, 2012 om 01:22Hoge telefoonrekening onbekend data verbruik Vodafone binnenlandprecies hetzelfde als bij ons, wij hebben een rekening van vodafone gehad van 23.000 euro die nu is verlaagd naar 3.000 mits wij geen verdere stappen ondernemen. Dit omdat er in een kleine 14 uur 27 GB is verbruikt aan data, vanaf stipt 0.00 meer dan 3.000.000 kb en dit elk anderhalf uur. Nou heel fijn dat ze terug gaan naar 3.000 maar dan nog veel geld voor iets wat buiten mijn weten om wordt gedaan....Wij laten het hier dus niet bij zitten en komt alleen door de reactie's van hun, Op de telefoon staat dat er 3.2 gb is binnegehaald, daarop krijg je een antwoord: dan zal meneer zijn kaartje in een andere telefoon hebben gedaan. Zeggen dat ze de datagegevens niet mogen vrijgeven, terwijl als je de site doorspit, echt heel goed doorspitten....er staat: op verzoek van justitie en op nadrukkelijk verzoek van klant moeten de gegevens verstrekt worden. Ik belde met meneer van hoofdkantoor met de vraag: kan ik een email adres krijgen waar de jurist iets heen kan sturen. Kreeg als antwoord: hebben we niet. Ja he.....denken ze dat ik niet helemaal spoor ofzo. Ik zou zeggen ga hogerop en hoop dat heel veel mensen dit gaan doen, want vodafone is echt niet wettig bezig, kan er helaas niet meer over zeggen omdat onze eigen zaak kan schaden