Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: birgitta
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 18, 2019 om 11:43Is West Bespaar Coach een betrouwbare organisatie?Ik kan maar een ding zeggen: Niet doen! Ik heb enorm veel problemen met dit bedrijf gehad. Enorm pushy, praten net zo lang tot je helemaal murf bent en ondanks dat je herhaaldelijk zegt niet te willen overstappen krijg je binnen 5 minuten na het eindigen van het gesprek een bericht dat je jawel overgestapt ben. Dringen aan op handtekening en tekenen van contract. Buitengewoon vervelend. Dus NIET DOEN!
-
Dec 6, 2016 om 15:31Phishing mail?Sinds eind vorige week wordt ik bijna iedere dag gebeld met de mededeling dat er een sms bericht verzonden via de KPN voor mij is. Er wordt razendsnel een 06 nummer genoemd waarna een zeer korte bijna onhoorbare boodschap heel snel door een zachte vrouwenstem door gegeven word. Ik wordt op alle tijden gebeld zelfs om 12:15 s'nachts. Iemand zei tegen mij vooral niet op te nemen want iedere keer dat je je telefoon beantwoord kost het je veel geld. Met de klantenservice van de KPN is nagenoeg geen contact te krijgen. Ik heb het geprobeerd om dit nader uit zoeken maar kan er met mijn vraag niet terecht. Weet iemand of het ook inderdaad klopt dat het je geld kost als je opneemt?
-
Aug 10, 2008 om 19:13Internet Bedrijf TelfortBedankt Edwardus voor de reactie. Er was nog een rede dat ik weg wilde bij Telfort nl dat ik een totaal pakket voor TV,Telefonie en Internet voor E45,00 pm kan krijgen bij UPC. Gezien het feit dat naast datgene wat ik gemiddeld kwijt ben voor internet en telefonie ik ook nog eens E30,00 pm kwijt voor TV bij UPC lijkt mij een totaal pakket bij UPC zo gek nog niet. Of staar ik mij daar ook weer blind op?
Ik heb de indruk dat ik met het totaal pakket beduidend goedkoper uit ben dan nu het geval is met mijn huidige situatie. Ik kan natuurlijk fout zijn. Ik zal zeker Acrobat Reader proberen en die andere. Hopenlijk lukt het mij dan inzage te krijgen in mijn factuur.
Birgitta van Oosterhout
-
Aug 10, 2008 om 13:56Internet Bedrijf TelfortEdwardus om jou vraag op mijn reactie te beantwoorden het volgende. Ik heb mij facuren die ik via Outlook Express ontvang nog eens nagekeken en de bedragen zijn als volgt:
19,95 Internet
9,50 Killed Voice Toeslag wat dat ook al mag zijn
28,46 Telefonie
9,26 Btw inclusief
komt samen tot een totaal van E57,91. Dus waar blijft nou eigenlijk die E20,00 voor internet en telefonie?
Er is steeds bij de factuur angegeven dat deze van mijn rekening afgeschreven zou worden maar dit is dus niet gebeurd. Daarnaast heb ik nooit ook maar een enkel bericht gehad dat de incasso niet gelukt was, of gestorneerd was dus was ik mij van gen kwaad bewust. Was ik op de een of ander manier ingelicht had ik zeker alsnog betaalt maar ik wist niet beter dan dat ik betaalt had. Ik heb later van Telfort nog twee facturen gehad maar die krijg ik gewoon niet geopend en dus heb ik daar geen inzicht in. Via Adobe Flash Reader lukt het evenmin als via de site van Telfort. Dus bij wie ligt de fout nou eigenlijk?
Ja ik ben dom en naief geweest maar ben ik in gebreke gebleven?
Birgitta van Oosterhout
-
Aug 10, 2008 om 11:58Internet Bedrijf TelfortGraag wil ik als volgt op het ontvangen antwoord reageren. 1) Ik ben bij nader inzien te dom en goed gelovig geweest en had er niet van uit moeten gaan dat alles goed zou verlopen. Ik had ook inderdaad mijn rekening regelmatig na moeten kijken en dat is niet gebeurd mede door zeer zware en ingrijpende persoonlijke omstandigheden waardoor mijn leven een hele tijd lang volledig ondersteboven is geweest en je aan allerlei dingen ook je financiele admimistratie niet meer toe komt.
2) Ik heb altijd keurig mijn facturen bij Speedlinq voldaan maar aangezien ik van een minimum inkomen moet rondkomen is het mij onmogelijk een bedrag van E289,87 in een keer te voldoen. Ik ben daar gewoon niet toe in staat. Daarom heb ik een betalings regeling aangevraagd. Ik probeer zeker niet onder de betaling uit te komen. Absoluut niet. Ik zal moeten betalen hoe dan ook daar ben ik mij terdege van bewust maar in keer betalen (wat ik het liefst zou willen doen als ik het kon) is niet mogelijk!!!
3) Voor alle duidelijkheid: Ik wil bij Telfort weg om meerdere redenen dan alleen de kwestie van de factuur. Ik wilde al bij Speedlinq weg omdat ik daar ook niet tevreden was, toen het overgenomen werd door Telfort. Bovendien zat ik een jaar vast aan mijn contract en moest wachten tot augustus om op te kunnen zeggen. Ik had in de eerste instantie voor Speedlinq gekozen omdat ik volgens hun aanbod voor E20,00 per maand over telefonie en internet kon beschikken. Maar de praktijk bleek heel anders. In plaats van E20,00 per maand ben ik nu tussen de E55 en E75 per maand kwijt. Daarnaast is de telefonie niets als ellende geweest en nu een jaar later functioneert mijn telefoon nog niet naar behoren. Ook de verbale en schriftelijke communicatie met Speedlinq is uitermate slecht verlopen. Ik hoopte dat ik met Telfort er op vooruit zou gaan maar ook met dit bedrijf is het een regelrechte ramp. De kwestie met de factuur is voor mij nog een rede meer om bij dit bedrijf weg te willen. Ik voel mij bedonderd en bedrogen door Speedlinq en heb tot heden nog van Speedlinq nog van Telfort een service gehad waar ik van kan zeggen dat ik er tevreden mee ben. Mag ik weg bij een bedrijf die zijn afspraken niet nakomt, die niet heeft gegeven wat het heeft belooft en waarmee ik niet tevreden ben? Of moet ik maar genoegen nemen met alles en alles maar accepteren ook als het niet goed is?
4) Om te zeggen dat Telfort de dupe is van mij voelt voor mij als een klap in mijn gezicht. Tot nu ben ik de dupe geweest van niet nagekomen beloftes en afspraken, slechte service. slechte communicatie en het in gebreken blijven van Telfort. Ik heb geen terechtwijzing en kritiek nodig wel advies en duidelijkheid. Toch bedankt voor de reactie
Birgitta van Oosterhout