Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: blackwidow
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 12, 2010 om 22:08heb het gehad met ziggode betalingen waren ook niet het probleem heb tot nu alles betaald, het is zo dat ze mijn betalingen hebben verrekend met pakketten die ze hebben vergeten om in rekening te brengen. sterker nog, ze hebben zelf toegegeven dat ze een fout hebben gemaakt in een brief. als ik een betalingsregeling wilde treffen moest ik naar een bureau bellen..
mvg blackwidow -
Apr 11, 2009 om 00:00Problemen met Speedtouch-modem Online/KPN?Heeft u het modem al een harde reset gegeven? 10 Min uit, 10 min aanzetten en dan met een paperclip achter in het modem prikken. dan het modem een uur met rust laten zodat hij weer goed kan aanmelden in de centrale.
mvg blackwidow49
-
Mar 16, 2007 om 22:39Wat doen we met ESSENT ???hier zit er ook zo een schijtziek wordt je er van krijg altijd brieven van ze, dat de rekening niet is betaald, print de het maar weer eens uit enz.enz.
ik ga mee. ACTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
blackwidow