Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: bloem714
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 10, 2012 om 18:39digi1 decoder[quote=ziggowebteam schreef op dinsdag 10 apr 2012, 16:04]hallo bloem714,
Kan je ook aangeven wanneer de problemen bij de decoder zijn begonnen?
Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex
De problemen zijn begonnen toen ziggo een aantal zenders is gaan bundelen nl de BBC zenders en duitsland 2. vervolgens 2 keer aan de telefoon gehangen met de servicedienst van ziggo. Van de eerste kreeg ik te horen dat ik de decoder handmatig zou moeten resetten, en kreeg van dhr Klaas dan ook een mailtje met de handleiding (prima toch).
Toen diot niet werkte kreeg ik een mevrouw van ziggo aan de lijn, en die vertelde mij "digi 1 decoder, bestaan die noch, ja daar komen geen updates meer voor, sorry maar ik stuur een monteur. toen deze kwam was ik schijnbaar op die dag al de zoveelste, en ze waren al de digi 1 decodergebruikers aan het inventariseren, en ze zouden ziggo dit aanbieden, waarop ik vroeg of ik dan misscjien gebruik zou kunnen maken van de aanbieding die ze de nieuwe leden doen. Dit was niet mogenlijk, dus als je al een hele tijd bij ziggo bent met tv, internet en telefonie, en nooit dit aanbod hebt gehad, ben je eigenlijk niet meer van belang. letterlijk "niet zeuren, koop maar een nieuwe decoder.