Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: bnbnbn
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 1, 2014 om 11:02Slechte ervaringen met verzekeruzelf.nl[quote=verzekeruzelf schreef op dinsdag 30 sep 2014, 12:32]Beste bnbnbn,
We begrijpen dat dit een erg vervelende en ongebruikelijke situatie is. Zojuist hebben we telefonisch contact met u opgenomen. Uw schade is nu gemeld. We gaan er vanuit dat uw probleem opgelost is. Maar heeft u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op!
Met vriendelijke groet,
Verzekeruzelf.nl
Het probleem is opgelost. Dank je voor de reactie. Aardige dame aan de telefoon. -
Sep 30, 2014 om 11:19Slechte ervaringen met verzekeruzelf.nlOok ik wil een klacht indienen!
Al 2 weken probeer ik een online schadeformulier in te vullen, wat niet lukt omdat de button opslaan of iets dergelijks niet op de site staat. Deze is niet zichtbaar. Verzekeruzelf heeft per mail aangegeven deze button z.s.m. zichtbaar te maken. Omdat ik toch de schade moet indienen heb ik meerdere keren gevraagd hoe dit te doen. Hier krijg ik een mail op met aanwijzingen waar de onzichtbare button zou moeten zitten. Maar het lukt mij niet om deze knop te vinden. Vervolgens heb ik een mail gestuurd met alle gegevens omdat de schade toch gemeld moet worden. Hier krijg ik geen antwoord op. Ondertussen word ik gestalkt door de gedupeerde met telefoontjes en bezoekjes aan de deur waarom de verzekering nog geen contact heeft opgenomen. Vandaag een mail gestuurd naar F. Cooler de oprichter van de site. Ik vind het belachelijk dat je zo je best moet doen om een antwoord te krijgen waar je iets aan hebt.