Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: bobbelein
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 17, 2012 om 10:44T-Mobile weigert de klant tegemoet te komen
Arrogantie ?
Ik zou ze persoonlijk ontslaan voor verstrekken van informatie aan een persoon die aan de telefoon ZEGT een zus of whatever te zijn van mijn Klant...........
Kan iedereen wel zeggen en het kan dus iedereen zijn die dan wat kan uitvreten op die manier als ze hierin meegaan.......
Een behoorlijke arrogantie ja, maar dan in positieve zin voor de jongen die mij te woord stond! Hij doet tenminste moeite voor die iemand die zegt 'zus of whatever te zijn van mijn Klant'. Lof voor die jongeman!
Ik weet het niet hoor, maar zijn uitzonderingen niet om gemaakt te worden? Nederland zou eens iets coulanter moeten worden en wat minder snel vastgrijpen aan alke zogenaamde regels! Ze zouden er bij T-mobile verdomme voor moeten zorgen dat ALLE klanten op een directe / rechtstreekse manier contact met hen kunnen hebben! En dan niet aankomen met 'ze kan toch mailen?!', hoe lang moet je dan niet wachten op antwoord? Gezonde mensen moeten zich eens verplaatsen in een persoon mét handicap! Nee, dat kunnen ze niet, dus wie is dan eigenlijk de gehandicapte?
Sorry hoor, maar laat er dan één iemand in dit land zijn die opstaat voor de Doven (en andere gehandicapten) en zoveel mogelijk goed regelt! Denk daarbij aan bv ondertiteling van tv programma's....nee, er is geen geld! Rot op! Programma's die 3, 4 keer herhaald worden, daar is dan wel geld voor! Hoezo, Doven worden niet benadeeld?! -
Feb 16, 2012 om 16:46T-Mobile weigert de klant tegemoet te komenTdehond, dank voor de reactie. Mijn zus heeft idd Skype, maar de vraag,....heeft T-Mobile dat ook? En kan mijn zus dit verhaal duidelijk genoeg overbrengen? Is zij als doof persoon sterk genoeg hiervoor? Uit ervaring weet ik dat er vaak over haar, en vele andere Doven, wordt heengewalst! Maar,...Skype is een goede optie! En ik ga het zeker ook elders plaatsen!
Mochten er nog anderen zijn met ideeen,...ik houd mij aanbevolen :-)