Antwoorden gegeven door: bouvier_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 26, 2009 om 18:47kodak easy share camera
Het maakt niets uit of je de camera in de winkel koopt, de service komt bij de Kodak vandaan. Zelf heb ik ook een easy share toestel die het na 3,5 jaar begaf. De Kodak gaf niet thuis. Ik kreeg in eerste instantie niet eens antwoord op mijn vraag. Uiteindelijk blijkt dat ze mijn toestel niet meer willen maken omdat ze hem "te oud" vinden. Belachelijk. Ik heb er destijds aardig geld voor betaald en nu kan ik er niets meer mee.
Als soort van tegemoetkoming mag ik een toestel uitzoeken enkrijg ik korting. Uiteindelijk blijkt de korting die ik krijg 30 euro te zijn, en na wat zeuren hoef ik dan niet de verzendkosten te betalen. Maar ik moet wel eerst mijn oude toestel opsturen waarvan ikzelf de verzendkosten moet betalen.
Je begrijpt dat ik daar niet op in ga. Of ze geven me een acceptabele korting anders ga ik opzoek naar een ander merk.
De communicatie met de kodak is ronduit slecht. Je krijgt een callcenter aan de lijn die volgens mij in het buitenland zitten en de dames aan de lijn begrijpen niet wat je vraagt. Ze geven dus wat standaard antwoorden en hopen dat je daar genoegen mee neemt.
Dus mensen ga niet met Kodak in zee.