Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: bouww
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 6, 2010 om 18:35Problemen Nuon en Lianderons contract nummer is 3000255868
=nuonmedew schreef op donderdag 6 mei 2010, 09:03: Geachte Bouww,
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat u vragen heeft over het afgerekende verbruik op uw jaarafrekening en diverse correctiefacturen.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op om dit uit te zoeken. Kunt u mij hiervoor uw contractrekeningnummer opgeven? Dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen. Alvast bedankt voor de moeite.
Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit forum plaatsen.
Met vriendelijke groet,
De Nuon medewerker -
May 4, 2010 om 20:41Problemen Nuon en LianderOok wij hebben een jaarafrekening gehad met een verbruik van +189% electriciteit hoog. We hebben meteen aan de bel gehangen bij Nuon en ze zouden een nieuwe jaarafrekening sturen. Om erg kort te zijn tot op heden hebben we nog steeds geen nieuwe jaarafrekening gekregen, Maar heeft nuon geprobeerd om creditfacturen van onze rekening af te schrijven (deze zouden wij toch terug moeten ontvangen?), wachten we nog steeds op verschillende beloofde telefoontjes van hun kant en komen ze verscheidene afspraken niet na. Het is echt één richtings verkeer.
Al zouden ze alleen maar aan ons kenbaar maken hoe de zaken er voor staan en wij niet continue de aanmaningen op slot hoeven te laten zetten door nuon, dan zou dat heel veel onvrede schelen. Als we alle debet en credit facturen bij elkaar op tellen krijgen we geld toe.
Vanaf het eerste moment hebben we de meterstanden en hoog/laag tarief in de gaten gehouden en dit heeft geresulteerd dat we bij het derde bezoek door Liander, alle drie keren zelf rechtstreeks met Liander geregeld zonder kosten, een kastje, welke bij de meter wordt geplaatst, hebben gekregen die het hoog/laagtarief schakelt. Volgens Liander kan het nu niet meer fout gaan maar adviseerde wel om alsnog de meter in de gaten te houden. Tot nog toe zijn we hier erg te vrede over.
Wat Nuon betreft misschien een nieuwe telefooncentrale waarmee je wel naar buiten kunt bellen en een overzichtelijke administratie?
We geven Nuon nog even de tijd maar rechtsbijstand komt nu wel binnen handbereik helaas.