Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: brambo_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 16, 2004 om 12:02Problemen opzeggen WanadooHet is vervelend dat uw opzegging niet verwerkt is door wanadoo... Vaak zie ik, en hoor ik van anderen dat de administratie een chaos is.
Het algemeen advies blijft dan ook:
1. Bewaar een kopie met datum!
2. Stuur een brief aangetekend; dit kost een paar centen maar dan heb je ook wat!
In uw geval zou ik wanadoo middels een aangetekende brief melden dat u van mening bent het contract al beƫindigd te hebben. Meld ook dat u al 2 jaar geen gebruik meer maakt van de dienst, en dat het uw daarom onredelijk om toch geld voor de dienst in rekening te brengen.
Aangezien het hun woord tege het uwe is, zou ik als bovenstaande niet werkt, iemand hogerop zoeken (dus geen telefoniste) en alsnog uw verhaal doen...
Succes... -
Apr 16, 2004 om 11:59Essent en de BBCIk ben zelf geen essent klant, maar misschien is het moglelijk om met uw tv de correcte modus in te stellen?
Zo niet, dan zou u kunnen overwegen of satteliet het waard is, ik meen dat hier wel 16:9 wordt doorgegeven. -
Apr 16, 2004 om 11:59UPCNee, je kan het beste eerst een aangetende brief sturen naar upc en een kopie naar het incassobureau. Zeg daarin dat je het niet eens bent met de rekening, en vraag om, als dat mogelijk is, een duidelijke specificatie. Verder zou ik proberen om niet met de telefonistes van upc in gesprek te gaan, zij weten niks meer dan dat ze op hun computertje zien. Probeer dus als je telefonisch contact zoekt, iemand hogerop te vinden, bijvoorbeeld diegeen die je antwoord op je brief heeft gegeven.