Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: bryan hamden
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 13, 2014 om 21:09Slechte ervaringen met verzekeruzelf.nlmaak niet uit ze kunnen niet incasseren al twee weken niet ook niet uitbetalen wnt ze hebben problemen met het iban nummer volgens hun heeft hun it afdeling een update gedaan waardoor niks meer werk dus zei als ik et was een it afdeling die zonder een rollbackplan werkt een nieuwe update plaats die niet werk zou ik ze allemaal naar huis sturen zeker als het al twee weken duurt . maar ja ook positieve dingen moeten worden gemeld ank valks is toch wel top !!!oei oei
-
Feb 5, 2014 om 15:55Slechte ervaringen met verzekeruzelf.nlOp basis van het expertiserapport wordt de aangetoonde schade vergoed: accessoires € 820,-, audio / computer € 5000,00 maximum volgens de polis, lijfsieraden € 479,00, onder aftrek van een eigen risico van € 225,00. Overige schade is niet aangetoond.
-
Feb 5, 2014 om 15:49Slechte ervaringen met verzekeruzelf.nlnou ik zal jullie weer even een update geven .tot verbazing viel me bek vandaag weer open .
ik had zoals eerder vermeld de exper gesproken en die heeft me verteld dat de schade waar hj het op schatte 12duizend nog wat was en als ik daar mee akkoord ging en dit is de mail die ik vandaag heb gehad van verzeker u zelf
Van: ClaimProblems@verzekeruzelf.nl
Datum: 5 februari 2014 15:03:05 CET
Aan: hamden@hotmail.nl
Onderwerp: Een schade uitkering is toegewezen [Nr: 192720]
De schade-uitkering op uw Extra uitgebreide Inboedelverzekering is toegewezen
De door u gemelde schade (onder schade referentienummer 232095) is toegewezen.
De schade-expert heeft het schadebedrag vastgesteld op 6074,00 Euro; met een eventueel eigen risico is reeds rekening gehouden. Het schadebedrag wordt overgemaakt op het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is.
In ?Mijn dossier? onder ?Mijn schades? kunt u alle informatie over deze schade en de afhandeling daarvan vinden. Ook vindt u daar de naam en contactgegevens van de schadebehandelaar. Als u nog vragen en/of opmerkingen over deze schade heeft, kunt u contact opnemen met uw behandelaar.
Heeft u nog vragen? Mail dan naar schadebehandeling@intrasurance.nl.
Met hartelijke groet namens een zelfverzekerd team,
Angelique klein Holkenborg-Klijn
Verzekeruzelf.nl
Postbus 5009
5201 GA 's-Hertogenbosch
info@verzekeruzelf.nl
KvK: 171.41.806
WFT nr.: 12011741
> Verzekeruzelf.nl spaart het milieu en uw portemonnee door digitaal en papierloos te werken.
Dit bericht is automatisch gegenereerd en kunt u niet gebruiken om mee te beantwoorden.
dus heb ze gemaild en gevraagd waarom ze moeten liegen en de expert zijn naam moest misbruiken maar ja waarschijnlijk gaan ze daar op niet reageren . ik ga toch maar me rechtsbijstand bellen om te kijken wat ik aan verzekeruzelf kan doen want dit is te misselijk voor woorden -
Feb 3, 2014 om 16:33Slechte ervaringen met verzekeruzelf.nl[quote=van leyden schreef op maandag 3 feb 2014, 15:49][quote=bryan hamden schreef op maandag 3 feb 2014, 14:27]is toch belachelijk hij zei me gewoon ik ga niet elke dag kijken als je dossier binnen is terwijl alles digitaal gaat de exper heeft me zelf gebeld dat hij het afgerond had en opgestuurd
dus ja dan loop een van de twee te liegen . en de exper heeft in mijn oog geen reden om te liegen
ik ben gewoon moe om aan het lijntje gehouden te worden zelfs als ik vraag om een vooruitbetaling te doen omdat we al een maand verder zijn kunnen ze niet .is gewoon te belachelijk en triest voor woorden
Wil er wel een wedje omdoen wie er liegt.
Het loont wel om naar kassa te schrijven, je krijgt onmiddellijk gelijk, de rest niet natuurlijk, want ze kunnen niet elke dag de dossiers bekijken...
Typisch een gevalletje damage-control.
Heel eng bedrijfje met een zooitje trollen in dienst, want voor vervalste recensies hebben ze wel tijd.
klopt maar als je al een maand later een exper stuur dan vind ik het wel zo schappelijk om na een maand het gelijk af te handelen .vind dat wel zo netjes het is niet dat ze een ding uit me huis heeft gestolen .maar bijna heel me inboedel .als ze me tv van zolder ook hadden meegenomen had ik niet eens een tv -
Feb 3, 2014 om 14:27Slechte ervaringen met verzekeruzelf.nlis toch belachelijk hij zei me gewoon ik ga niet elke dag kijken als je dossier binnen is terwijl alles digitaal gaat de exper heeft me zelf gebeld dat hij het afgerond had en opgestuurd
dus ja dan loop een van de twee te liegen . en de exper heeft in mijn oog geen reden om te liegen
ik ben gewoon moe om aan het lijntje gehouden te worden zelfs als ik vraag om een vooruitbetaling te doen omdat we al een maand verder zijn kunnen ze niet .is gewoon te belachelijk en triest voor woorden -
Feb 3, 2014 om 11:54Slechte ervaringen met verzekeruzelf.nldi contact gehad met de exper van brandvaria hij had het rapport na zijn zeggen do verstuurd vrijdag blijk het nog steeds in behandeling te zijn heb toen contact gehad met intrasurance zij hebben het nog niet ontvangen!! dus vandaag weer gebeld nou ze hebben het nog steeds niet binnen en ze gaan niet elke dag kijken als een dossier binnen is ik moest maar geduld hebben .
nou ik raad iedereen maar aan om hier niet te verzekeren zijn stelletje oplichter eerste klas van mij part mag je het geld steken waar de zon niet schijnt .ik ben er klaar mee om aan het lijntje te worden gehouden mij geduld is op succes met je ...bedrijf -
Jan 17, 2014 om 15:01Slechte ervaringen met verzekeruzelf.nlGoedemiddag allemaal
Ik ben in wanhoop ook maar dingen gaan opzoeken .al weken bezig met verzeker u zelf
ik ben als de dood dat ze mij ook nu niet gaan vergoeden aangezien het hun ook geen ene moer interesseer .
er is tussen oud op nieuw en 2 dagen erna bij mij ingebroken ze hebben de helft van me inboedel meegenomen het
ergste wat ze hebben meegenomen van alles is me reserve sleutels van alles inclusief me motor reserve sleutels
toen ik constateerde dat er bij was ingebroken heb ik gelijk de politie gebeld en de buren gevraagd als ze iets hebben gezien en dan kom ik tot me grootste ergernis ik moest me verzekering op de hoogte stellen op dat moment zit je vol adrenaline en als je dan tot de conclusie kom dat je ze helemaal niet kan bellen om te vragen wat je eigenlijk moet doen in het geval dat er wat gebeurd .dus zoeken in me polis ben ik maar in wanhoop nationale nederlanden gaan bellen omdat zij daar een volmacht hebben lopen zij waren wel vriendelijk en hebben in ieder geval me voordeur sloten vervangen .heb de schade formulier op de site ingevuld en kreeg daarna een nummer waarmee ik contact kon opnemen 3 dagen later belde ik weer om te vragen hoe ze het wilde afhandelen aangezien ik bijna alles kwijt ben behalve me upc box en me televisie op me slaapkamer en me motor en auto bankstel salon tafel oho ja en me bed :p en ze zei ja is vervelend neem maar contact op met een bedrijf die de schade gaat opnemen wij geven u het nummer om een afspraak te maken ??????? maar ja dacht kan ook iets positief zijn dan duurt het misschien geen week voordat zij contact met mij opnemen dus ik belde zelf en tot mij verbazing kon er pas iemand komen na 3 en een halve week bedrijf had het veel te druk kan gebeuren maar ik kon en wilde daar niet op wachten dus belde terug naar verzeker u zelf (Intrasurance)en legde het probleem uit dat ik met kinderen ook zit en die willen gewoon met hun nintendo spelen of op hun telekids tablet of tv willen kunnen kijken wat ze nu niet kunnen vervolgens vertelde ze me dit [edit redactie - naam verwijderd] ja vind het vervelend maar ja er is nu eenmaal veel storm schade en die mensen gaan voor omdat hun schade door de storm alleen maar kan oplopen en bij jou al alles weg is dus ja ! nou nu weet ik wat er bedoeld word met dat me bek openvalt van verbazing .vervolgens dacht ik ok laat me beleeft blijven en vragen kan er niet een andere expertise bureau worden ingeschakeld ? en ze zei nee je moet gewoon wachten meer kan ik niet voor je doen .vervolgens moest ik een week later me motor ophalen en weer naar huis brengen toen ik de motor in de bus had geladen gingen gelijk alle belletjes rinkelen bij mij en dacht een ding shit !!! ze hebben me motor sloten sleutels van het contact de reserve sleutel en me sloten dus ja hoor weer bellen vervolgens kreeg ik een jonge man aan de telefoon die het in mijn ogen niet eens wist waar hij het over had .hij zij mij ja ja het klopt nou meneer dan stel ik u voor om effe nieuwe sloten te halen want zonder goed gekeurd art4 slot is je motor niet gedekt mocht er iets gebeuren is het nalatigheid en dat word niet verzekerd .waarop ik antwoordde misschien begrijp je me niet of verkeerd me motor sleutels zijn weg heel me huis is bijna leeg gehaald inclusief geld ik heb 50 euro nog om heel de maand mee te doen en 2 kinderen die moeten eten hoe the f.... moet ik dan nieuwe sloten gaan kopen .plus motor sloten zijn niet goedkoop volgens mij iets van 500 euro dacht ik toen zei hij me dood leuk nou ja dan is hij gewoon niet verzekerd .nou gods zij dank bestaan er nog ouders dus ik vroeg me moeder als ik geld van haar kon lenen en legde haar de situatie uit en zij dit kunnen ze niet maken ik zei maar ja voorlopig trek ik aan het kortte eind en zo doende belde ik hier in de buurt een motor zaak en vroeg wat een slot zou moeten kosten legde de man uit wat er was gebeurd hij zij ho ho zo makkelijk gaat het niet nieuwe sloten kosten 3duizend zoveel plus loonkosten nou dacht val van me stoel.dus ik belde de verzekering weer en legde opnieuw het probleem uit en hij zij nou dan gaan we het op je motor verzekering verhalen op dat moment had ik zo iets het interesseert me niet waar je het op verhaald ik wil gewoon dat me sloten worden vervangen kreeg een melding. dus belde terug wat de status nu is vervolgens moest ced in capelle langskomen om de schade op te nemen ? de diefstal schade van me motor nou ik met ced bellen om hun ervan te overtuigen dat me motor niet is gestolen .en zei vroegen me weer om contact op te nemen met verzeker u zelf vervolgens kreeg ik weer een sjagerijnige [edit redactie - naam verwijderd] was zoals andere vorige gesprekken weer blij om me stem te horen aan de telefoon en zij nee ik heb niet gezegd dat je motor gestolen was is een misverstand wij nemen weer contact met hun op .vervolgens kreeg ik volgende dag een brief met dat ik me sloten en sleutel en bonnen van me motor en kentekenbewijs moest opsturen naar ced capelle .dus ik neem contact weer met hun op en vervolgens zeggen ze mij nee je zou gisteren nog terug bellen en Ik kom zei toen zij gingen je terug bellen (is dus niet gebeurd)en legde uit dat me motor niet gestolen is en dat er in me woning is ingebroken en dat ik het zonde van hun en mij tijd vind dat ze langskomen om te kijken naar een gestolen motor in me woonkamer die er gewoon staat .en ik zei dat ze had gezegd dat zij had gezegd dat zij dat helemaal niet zo had gestuurd en die zij heel overtuigend ik heb het hier zwart op wit en pakte het formulier en zei me precies wat er op stond en ze zei ook dat ze de zaak zouden sluiten .en dat ik de brief als niet verzonden moest beschouwden .vervolgens nam ik weer contact op en kreeg vervolgens weer de jonge man aan de telefoon.en die effe iemand erbij zou halen en overleggen hoe of wat en belde deltaloyd ik dacht eindelijk ze gaan wat voor me betekenen .en toen kreeg ik op 14 januari deze mail Geachte mevrouw/heer Hamden,
Zoals telefonisch besproken heb ik deze zaak besproken met Delta Lloyd. Er wordt maximaal € 500,00 betaald voor het vervangen van het contactslot. Graag ontvangen wij de politie aangifte. U kunt de politie aangifte mailen, of naar onderstaand adres sturen.
Met deze e-mail informeerde ik u over de behandeling van de schade. Bent u benieuwd naar de stand van zaken? Raadpleeg geregeld uw digitale dossier op onze site. Als u nog vragen hebt, kunt u een e-mail sturen naar schadebehandeling@intrasurance.nl, onder vermelding van ons kenmerk. U kunt ons ook telefonisch bereiken op telefoonnummer (073) 615 45 46.
Met vriendelijke groet
Intrasurance BV
nou me bloed begon te koken en belde weer terug en kreeg me grote vriendin weer aan de telefoon en zei dit is totaal onacceptabel als zei iemand weet die dat dat voor het bedrag gaat maken dan mag zij mij dat adress sturen ik was zo woest ik zei ik mag misschien niet al te hoog opgeleid zijn maar als me sleutels uit me woning worden gestolen valt het onder me inboedel en niet op me motor verzekering kunt u mij misschien het nummer van delta loyd geven nee dat heeft verder geen zin wij zijn ge volmacht en wij bepalen zelf wat we uitkeren dit is maximaal wat we uit keren en tja voor de rest kwam het op neer succes verder dus vroeg haar kan je em de polisvoorwaarde toe sturen aangezien mijn rechtsbijstand verzekering dat vraagt nou heel gedoe moest ze zelf maar downloaden en was te veel moeite maar uiteindelijk had ik na een half uur de polis van me motor verzekering inboedel en me opstal verzekering gehad .ooh er was ook zogenaamd nog iemand langgeweest van nationale nederlanden ???? en die belde me ik kom over een half uur in andere woorden moest maar naar huis gaan kwam hij aan zegt hij ik kom voor de inbraak hij kijkt en zegt mij ja is vervelend en geeft me een hand en loopt weer weg tja heb ik lekker ook veel aan gehad maar ja iemand raad wat ik kan gaan doen ???? -
Jan 17, 2014 om 12:00Slechte ervaringen met verzekeruzelf.nl[quote=verzekeruzelf schreef op vrijdag 17 jan 2014, 11:11]Beste meneer Hamden,
We hebben uw verhaal aandachtig gelezen en zijn volop bezig met de schadebehandeling. Zoals u weet is er een schade expert ingeschakeld. De expert komt volgende week bij u langs. Ook hebben we het politierapport nodig van uw aangifte. Dit rapport hebben we op 6 januari 2014 opgevraagd, maar helaas nog niet ontvangen. Zodra we de informatie van de expert en het politierapport hebben, weten we welke schade onder de dekking van uw verzekering valt.
Met vriendelijke groet,
Verzekeruzelf.nl
ik heb jullie wel degelijk wel de politie rapport verstuurd op 15 januari 2014 12:54 ik ben hier ook gewoon moe van en zoals ik hier lees heeft u al genoeg mensen genaaid en zal je dat waarschijnlijk ook gewoon met mij willen doen -
Jan 17, 2014 om 11:55Slechte ervaringen met verzekeruzelf.nl[quote=verzekeruzelf schreef op vrijdag 17 jan 2014, 11:11]Beste meneer Hamden,
We hebben uw verhaal aandachtig gelezen en zijn volop bezig met de schadebehandeling. Zoals u weet is er een schade expert ingeschakeld. De expert komt volgende week bij u langs. Ook hebben we het politierapport nodig van uw aangifte. Dit rapport hebben we op 6 januari 2014 opgevraagd, maar helaas nog niet ontvangen. Zodra we de informatie van de expert en het politierapport hebben, weten we welke schade onder de dekking van uw verzekering valt.
Met vriendelijke groet,
Verzekeruzelf.nl