Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: budgetenergie
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 22, 2014 om 15:49Megafouten in Budget Energie eindafrekeningGeachte mevrouw Bronkhorst,
Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en heeft u een e-mail ontvangen. De afspraken die gemaakt zijn plaatsen wij voor de volledigheid hieronder.
Wij houden voor u in de gaten of de eindnota op de juiste manier opgemaakt wordt. Indien wij meterstanden van Nuon hebben ontvangen maken wij voor u direct een eindnota op.
Hierbij letten wij of de eenmalige korting van € 300,- erop verwerkt is. Indien dit niet is gebeurd en er in plaats van de korting een boete in rekening wordt gebracht corrigeren wij dit direct voor u.
Ter compensatie ontvangt u van ons een geschenk.
Tot slot willen wij u nogmaals aangeven dat wij deze situatie erg betreuren en hopen wij dat dit op een juiste manier voor u is opgelost.
Indien u nog vragen heeft dan kunt u reageren op de e-mail die u heeft ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Budget Energie -
Nov 4, 2013 om 10:40Is Budget Energie betrouwbaar?Beste meneer De Boer,
Vervelend dat de aanmelding niet geheel vlekkeloos is verlopen. Over het algemeen gaan de aanmeldingen via Easyswitch moeiteloos en zonder problemen. De situatie die u beschrijft, waar u meerdere adressen tegelijk aanmeldt via een prijsvergelijker, komt niet vaak voor en de communicatie, die automatisch verloopt, is daar niet op afgestemd. Wij gaan bekijken hoe wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Budget Energie Webcare -
Sep 5, 2013 om 15:32Is Budget Energie betrouwbaar?Beste Fabienne33,
Wij vinden het vervelend om te lezen dat je onze diensten zo hebt moeten ervaren. Uiteraard is dit niet de bedoeling en willen we dat al onze klanten een positief gevoel over houden aan onze service.
Uiteraard worden er bij een bedrijf waar mensen werken ook fouten gemaakt. Wij zullen er uiteraard alles aan doen om deze zo goed mogelijk op te lossen, naar tevredenheid van de klant. Helaas is dit in jouw geval niet goed gelukt, maar hier trekken wij ook weer lering uit.
Sinds enige tijd laten wij door onderzoeksbureau Feedex een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren en met deze feedback van onze klanten verbeteren wij continu onze diensten.
Wellicht tot ooit in de toekomst, uiteraard ben je dan weer van harte welkom.
Hartelijke groet,
BudgetEnergie Webcare -
Jul 4, 2013 om 10:16BudgetenergiE WAT EEN HELLL!!!Beste Tim,
Wat vervelend om te lezen dat er zo veel is fout gegaan bij jouw overstap. Dit is uiteraard niet de bedoeling en ik wil graag kijken of ik dit met jou kan oplossen. Om je te kunnen helpen heb ik je klantnummer nodig. Deze kan je vinden in de aanmeldbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen.
Zodra we meer weten, zullen we telefonisch contact met je opnemen.
Onze excuses voor alle vertraging en onduidelijkheid. We gaan proberen alles zo spoedig mogelijk voor je in orde te maken.
Hartelijke groet,
Eric
BudgetEnergie Webcare -
Jun 11, 2012 om 11:33energieGeachte heer Wanschers,
Onze excuses voor het feit dat voor u de facturen nog niet zijn opgemaakt en geïncasseerd. Wij begrijpen dat deze situatie ongemak voor u heeft opgeleverd. Inmiddels heeft u telefonisch contact gehad met onze klantenservice. In dit telefoongesprek is u uitgelegd welke stappen wij hebben ondernomen om uw situatie op te lossen.
Ik hoop dat uw situatie hiermee naar tevredenheid is opgelost. Wij doen er alles aan om soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
Met vriendelijke groet,
Sasha Noyer
Klantenservice BudgetEnergie