Antwoorden gegeven door: bullebak
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 9, 2016 om 12:07Is student aan huis betrouwbaar?Mijn ervaring met studentaanhuis is heel goed. Na aanmelding met hulpvraag kreeg ik dezelfde dag antwoord en werd ik ingeschaald bij een studente in mijn woonplaats. Zij kwam 2x stipt op tijd en heeft mijn probleem goed opgelost. Het tarief is heel redelijk. Eerder had ik een slechte ervaring met een andere studenten pc hulpdienst. Een rommeltje vwb ( niet) beantwoorden van mijn mail en niet nakomen van afspraken. Deze hulpdienst heb ik direct opgezegd en ik koos toen voor studentaanhuis. Prima.
-
Jul 22, 2016 om 19:44Netto gewicht?Ik vond dat er een behoorlijk verschil was in gewicht van hetgeen op de verpakking stond en het effectieve gewicht na bakken. Ik heb in 2012-2014 een tijdje het nettogewicht op de verpakking vergeleken met het gewicht na bakken van.
Ik heb alle gegevens nog bewaard. Ben er mee gestopt. Water bij het vlees en de kip.
- AH kipblokjes 330 gr > 217 gr
-AH Kipfiletreepjes 250 gr > 143 gr
-AH rundergehakt300gr> 200 gr
-AH soepballetjes 230gr > 175 gr
- ,,, 230gr> 155 gr
- ,,, 230 gr > 134 gr
- AH slavinken 315 gr> 250 gr
- Lidl kipblokjes 400 gr > 243 gr
- Lidl reepjes kip 500 gr > 275 gr
- Lidl kippenborstreepjes 500 gr > 300 gr -
Feb 17, 2010 om 17:27Antivirus programmaHet is bekend dat sommige antivirusprogs en internet beveiligingsprogs een extra zware belasting zijn voor het geheugen. In het verleden heb ik Norton vervangen door NOD 32 en mijn pc werd aanmerkelijk sneller. Alleen de eerste opstart duurt meer dan een minuut maar als de pc daarna aan blijft dan is dat eenmalig uiteraard. Een paar keer per dag worden de nieuwe virus definities automatisch opgehaald. Wel zo veilig.
De laptop van mijn vriendin was onlangs niet meer vooruit te branden. Een pc monteur heeft Norton verwijderd en vervangen door free AVG. In ieder geval loopt de machien daarna wel weer lekker snel.
In Computer Idee nr 3 van 19 jan-2 febr 2010 staan test/vergelijkingen van 7x gratis antvirus progs en 15x Internet Veiligheidspakketten.
grt Bullebak
-
Nov 4, 2009 om 20:0335 euro of mobiel weg?26 juni 2007 de Sony Ericsson W 710i gekocht bij Goedkoopste.nu te Zaandam.
Fabrieksgarantie 2 jaar dus tot 26 juni 2009.
Toestel defect binnen een jaar en dus binnen garantie:
1.spontane uitval van geluid van de andere kant. Zij horen mij wel maar ik hun niet.
2.spontane algehele uitval van toestel, vele malen per dag en op het laatst na
elke keer dichtklappen van de klep.
Toestel is ondeugdelijk en onbetrouwbaar voor telefonisch gebruik.
Reparatie no.1 in mei/juni 2008. Resultaat nihil. Zelfde klachten.
Reparatie no.2 in november 2008. Resultaat nihil. Zelfde klachten.
Reparatie no. 3 aangeboden aan Goedkoopste.nu op 15 mei
2009 wegens dezelfde defecten.
Overigens zijn dit bekende klachten die zowel door mij als door anderen in 2007/2008 op Kieskeurig.nl zijn vermeld.
16 juni 09 kreeg ik bericht dat de reparatie nu opeens buiten de garantieperiode valt (hoe verzinnen ze het) en dat de reparatiekosten volgens opgave van de officiele SonyEricsson reparateur DynaFix € 130,90 bedragen.
Sony Ericsson heb ik aangeschreven maar die doen verder niets behalve me mededelen dat de reparatie inderdaad wel binnen de garantie valt.
Maar DynaFix wil ondanks dat toch geld zien, in ieder geval 35,70 voor de gemaakte onderzoekskosten. Anders krijg ik mijn toestel niet terug en wordt het vernietigd, schrijven ze.
Goedkoopste.nu reageert ondanks belofte voor een regeling niet meer. En mijn toestel is tot op heden 4 nov 2009 nog steeds niet bij mij .Waar danwel ??? www. Goedkoopste.nu te Zaandam , !!!bedankt
Natuurlijk heb ik al na de tweede mislukte reparatie een nieuw toestel in gebruik. Maar toch, het gaat om het principe van garantie en service. En die krijg je niet bij Goedkoopste.nu
Weggegooid geld die ruim 150 euro die het toestel toen kostte. -
Oct 13, 2008 om 16:33Hoelang duurt een overboeking?
Met internetbankieren bij de Rabo duurt het enkele seconden, heb ik gemerkt. Zowel tussen mijn eigen rekeningen als naar een rekening van derden, die mij de ontvangst bevestigden.
-
Jul 9, 2008 om 13:09Lekkende Senseo
Ook bij mij lekt die af en toe. Er ligt dan een plasje en soms een plas bruin vocht onder het apparaat. Ik neem dit euvel maar voor lief want de koffie smaakt me te goed om het apparaat voor reparatie weg te brengen.Als er wat te repareren valt??Een oorzaak-gevolg verband heb ik in ieder geval niet kunnen ontdekken. Een doekje erover en het is weer schoon.
-
Feb 6, 2005 om 02:41zogenaamd contract met Quicknet
Een contract vereist een handtekening. Een degelijk bedrijf stuurt na een internetaanmelding altijd een contract op ter ondertekening. Pas na ontvangst bij het bedrijf wordt het contract geldig. Een aangetekende brief naar Quicknet met uw visie en met het verzoek om een copie van uw getekende contract zal uitsluitsel geven. Stuur ook een copie van de brief naar het incassobureau.Als u niets getekend heeft dan zou ik me geen enkele zorg maken. Hoort u niets meer dan vallen ze door de mand.