Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: bulletje12
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 26, 2013 om 09:58Verbruiksmanager van Essent[quote=forumessent schreef op donderdag 26 sep 2013, 08:15]Beste bulletje12,
In uw bericht op dit forum geeft u aan dat u graag meer uitleg wilt over de verbruiksmanager.
Ik wil dit graag samen met u bespreken, hiervoor verzoek ik u uw klantnummer, forumnaam en een kopie van uw bericht te mailen naar webcare@essent.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijk groet,
Angelique
Essent Klantenservice
Webcare
Beste Essent dat verhaal hebben wij al gehad, zoals ik al heb aangegeven, er is in een mail van 16 september door Essent het volgende gemaild
In ons telefoongesprek van 16 september 2013 hebben wij het volgende besproken:
• Wij blijven bij ons oplossingsvoorstel zoals wij dit in onze e-mail van 12 september hebben laten weten hebben laten weten. Verder dan dit oplossingsvoorstel zal Essent niet gaan Wat ons betreft beëindigen wij de discussie rondom kwestie Verdere correspondentie over dit onderwerp nemen wij niet in behandeling.
Met vriendelijke groet,
Essent Klantenservice -
Sep 26, 2013 om 09:54Verbruiksmanager van Essent[quote=forumessent schreef op donderdag 26 sep 2013, 08:15]Beste bulletje12,
In uw bericht op dit forum geeft u aan dat u graag meer uitleg wilt over de verbruiksmanager.
Ik wil dit graag samen met u bespreken, hiervoor verzoek ik u uw klantnummer, forumnaam en een kopie van uw bericht te mailen naar webcare@essent.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijk groet,
Angelique
Essent Klantenservice
Webcare -
Sep 26, 2013 om 09:53Verbruiksmanager van Essent[quote=forumessent schreef op donderdag 26 sep 2013, 08:15]Beste bulletje12,
In uw bericht op dit forum geeft u aan dat u graag meer uitleg wilt over de verbruiksmanager.
Ik wil dit graag samen met u bespreken, hiervoor verzoek ik u uw klantnummer, forumnaam en een kopie van uw bericht te mailen naar webcare@essent.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijk groet,
Angelique
Essent Klantenservice
Webcare -
Sep 25, 2013 om 20:40Verbruiksmanager van Essent[quote=tijger1 schreef op woensdag 25 sep 2013, 17:27]Het schijnt dat Essent aan iedereen met vragen of klachten over die verbruiksmanager die korting aanbiedt. Hebt u dat ook zwart op wit gekregen? Zou ik alsnog maar om vragen. In februari weten ze niets meer.
IK heb het zwart op wit -
Sep 18, 2013 om 12:31Verbruiksmeter EssentDe verbruiksmanager van Essent werkt helemaal niet, wanneer je hierover klacht bij hun dan dan krijg je gelijk al 10% korting op de eindafrekening maar als je vraagt waar ligt dit aan, daar hebben ze geen antwoord op.
De reactie hierboven als je daar op reageert dan belt de klachtenafdeling jou op en gaat je vertellen dat je het allemaal verkeerd ziet, en dat je de zaak stil moet houden tot er een eindafrekening is.
Kortom vervelende vragen zijn ze bij Essent niet van gediend, ze zetten je dan weg als vervelend op de vraag of ze willen mailen in plaats van te bellen daar hebben ze gewoon lak aan (de man die me belde noemde mijn een mannetje die het onderste kan zou willen, terwijl ik hem had gezegd ik moet betalen voor het geen er verbruikt is) hun bepalen de regels en jij hebt daar niks mee te maken
Maar ze reageren niet op de vraag waar het omgaat, en de vraag was waarom werkt die verbruiksmanager niet goed. -
Apr 10, 2013 om 13:49Geen zwarte inktFolie verwijderen bij het printplaatje
-
Oct 29, 2012 om 18:59WINDOWS 8 PROInderdaad PC Veilig heeft nog geen verkering met Windows 8 ik had een mail gestuurd met de vraag wanneer wel daarop kreeg ik het volgende antwoord
Geachte heer/mevrouw Bosman,
Op 29 oktober heeft u een e-mail gestuurd met een vraag over PC Veilig in combinatie met Windows 8.
In antwoord op uw vraag kan ik u meedelen dat dit nog niet bekend is. Windows 8 is nog maar net uit en daarop zal PC Veilig ingesteld moeten worden. Hoelang de technische dienst hiermee bezig is, is momenteel nog niet te zeggen.
Namens KPN bied ik mijn verontschuldiging aan voor het ongemak in deze.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. -
Apr 14, 2012 om 13:03Ervaringen met glasvezelSinds kort hebben wij glasvezel een geweldige uitvinding je downloads gaan vele malen sneller, Wat betreft UPC deze organisatie is doet alles goed en wij zien dat allemaal verkeerd. Bij ons in het dorp zijn alle gezinnen haast van UPC overgestapt naar iemand anders die wel glasvezel aanbied.
Wij hebben jaren naar slecht beeld zitten kijken slechte telefoon en internet verbinding, nooit werd er wat aan gedaan. En nu, nu er glasvezel aangelegd gaat worden is alles mogelijk, UPC is in rap tempo bezig om alles aan te passen helaas te laat voor UPC.
Jaren geleden ben ik al gestopt met het gebruik van UPC als aanbieder van TV en Internet want zo werd er gezegd door UPC er zou bij mijn thuis nooit een goede verbinding kunnen komen omdat er aardstralen door het huis liepen, hiervoor zijn twee monteurs twee dagen bezig geweest, wat een dombo's -
Apr 13, 2012 om 19:58Ernstige schade door tntJe moet niet verwachten dat TNT bij een normaal transport iets gaat vergoeden, maar zo ernstig beschadigd als dit pakket zou iki ook maar eens bij de ontvanger gaan zoeken, want in de meeste gevallen gaat het bij ernstige beschadiging direct terug naar de verzender (u in dit geval) In het verleden verstuurde ik ongeveer 3 tot 400 pakketje per dag ik heb nooit zoiets mee gemaakt . Wel een advies verstuur pakketjes zoals computers met DHL duurt een paar dagen langer maar komt zeker heel bij de ontvanger aan.
-
Feb 6, 2012 om 15:14ACER 5734Z USB ingang kapotBeste
Het is al dom om een Acer te kopen Acer heeft totaal geen service het gauw je eigen schuld bij hun meestal kunnen hun er niks aan doen en de laptops van acer zijn goedkoop dat is waar maar geef iets meer geld uit voor een goed werkende laptop spaart een hoop ellende uit. Wat betreft dat printplaatje dat klopt u kunt hier Simpel vervangen.