Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: burgh
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 5, 2008 om 18:38Vodafone
Bij mij zijn alle problemen opgelost. Ze hebben een creditfactuur gemaakt. Ik heb extra beltegoed gehad en nog eens 50 sms-jes vanwege alle problemen.
-
Sep 15, 2008 om 15:35Vodafone
Ik heb vandaag bericht gekregen van Vodafone dat ze een fout gemaakt hebben en op de faktuur van september de fout gaan herstellen.
Ik hoop dat jullie klachten ook snel opgelost worden.
-
Sep 6, 2008 om 21:10Vodafone
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad van Vodafone, maar op de site staat dat er problemen waren en dat op de eerst volgende factuur de kosten gecrediteerd gaan worden. Ik heb van de te hoge rekening in augustus alleen mijn abonnement betaald.
-
Aug 26, 2008 om 21:07VodafoneHet duurde bij mij ook een paar dagen voordat ik die sms kreeg. Ik heb vandaag het afgeschreven factuurbedrag terug laten storten door de bank en dat ook doorgegeven aan Vodafone. Ik ben niet van plan om te gaan betalen voor iets dat zo duidelijk een fout van Vodafone is. Volgens de site zijn de problemen met het te laat doorgeven van de tegoeden nu opgelost.
-
Aug 25, 2008 om 20:57VodafoneIk heb tot nu toe alleen nog maar een sms ontvangen dat ze mijn brief ontvangen hebben en dat ik binnen 15 dagen antwoord krijg.