Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: c.werther
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 13, 2010 om 16:32interproviders en hun onzuivere zakenIk geef je groot gelijk, mischien dat Kassa hier eens aandacht aan kan besteden in hun programma, want dat wordt goed bekeken! mischien dat Youp dit aan zijn twitter kan toevoegen.
-
Nov 13, 2010 om 16:31interproviders en hun onzuivere zaken[quote=petervd1 schreef op zaterdag 13 nov 2010, 10:03]Ja, wij zijn ook slachtoffer van deze botte wijziging.
Ik heb zeer bewust de 3 aparte abonnementen omdat dat voor de laagste prijs de hoogste internet snelheid levert. Straks zou ik € 5,15 (11%) meer moeten betalen voor een download snelheid waar ik geen gebruik van maak OF € 4,85 (10%) minder voor een véél lagere download snelheid (-60%!!).
Maar ik vind de constructie gek. Want uit de brief concludeerde ik dat Ziggo alle losse abonnementen zou opheffen. Dat zou natuurlijk debiel zijn, want dan moeten alle televisie abonnees die ADSL hebben ineens verplicht kabel internet en telefonie nemen..?
Nou zo zit het dus inderdaad niet.
Ik heb Ziggo gebelt en de persoon die mij te woord stond zei dat Ziggo de losse abonnementen blijft aanbieden, maar als je alle 3 diensten wilt ben je verplicht een all-in-one te nemen.
Maar die zijn of duurder of slechter dan wat ik nu heb!!
Ter vergelijking: als je in de supermarkt soep, boter èn cola koopt mag je alléén een 2-liter fles cola kopen, terwijl klanten die alléén cola kopen ook een 1-liter fles mogen kopen. Dat bestáát toch niet!?!!
Hoe kunnen we ècht actie ondernemen tegen deze botte handelingswijze van Ziggo? Er zullen vast veel mensen zijn die hierdoor benadeeld worden!
Ik wil proberen mijn abonnementen te "splitsen" zodat ik niet meer alle 3 diensten afneem. Wellicht kan ik het televisie abonnement op naam van mijn vrouw zetten. -
Oct 16, 2010 om 13:17interproviders en hun onzuivere zakencorrectie op de kosten
het kost je ,5.15 euro per maand meer en de verzendkosten 9.50 euro van de digitale ontvanger die ik helemaal niet wil.want ik was tevreden met wat er was.
dus kosten die omhoog gaan per is jaar plus minus 70 euro.
de 3 lossen abonnementen en van diensten komen echt per 1 december 2011 te vervallenvolgens de brief..
ik ben zelf aan het uitzoeken welke provider goedkoper is. -
Oct 16, 2010 om 13:00interproviders en hun onzuivere zakenziggo stuurd deze brief naar alle klanten 3 met losse abonnementen . en deze losse abonnementen komen dus echt te vervallen zo verteld de brief, vanaf 1 december dus je hebt of te aanvaarden wat ze aanbieden een duurder alles in een abonnement .... voor 51.50 per maand vanaf juni 2011 , of je hebt de keus van opzeggen.En je moet dus reageren voor 30 november anders zetten ze het gewoon om.
Mogelijk dat nog niet iedereen de brief heeft gehad.Wat me tegen de borst stuit is dat ik tevreden was met wat er was , maar omdat ziggo zijn beleid verandert en zijn pakketten moet je dus dit aanvaarden dat het duurder is na een half jaar en dus echt meer dan 100 euro per jaar meer kost dan je oude ,of opzeggen.