Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ca.weerdenburg
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 2, 2011 om 20:58Samsung Smartpack actie, wat nu?De smartpack-actie, ga googelen en je ziet dat er heel veel klachten zijn. Samsung heet de actie uitbesteed aan een extern bedrijf en die kunnen de actie niet aan. Telefonisch contact, je komt geen stap verder dan de telefonist.(e). Een grote muur waar je tegen aan loop. Ook de personen aan de telefoon hebben meer dan genoeg van alle klachten die binnenkomen. De grote vraag is waarom Samsung, die weet dat het uitgeven van de actiespullen absoluut niet goed verloopt, geen adequate actie onderneemt. Ik ben zelf al drie maanden bezig om de spullen te vekrijgen en zal doorgaan totdat ik ontvang wat is beloofd. Goed suggesties: , helpdesk@acties.nu, [edit] brengen je misschien een stap verder (als je een reactie krijgt). Ik heb via www.klacht.nl een klacht ingediend en heb via deze site uiteindelijk een goede reactie gehad. Nu nog de promotie spullen ontvangen. Succes. Nb: je had tot 15 augustus 2011 de tijd om de aanvraag in te dienen, dus je was op tijd met je aanvraag,