Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: callous
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 11, 2019 om 17:33Eneco Toon werkt niet meer na update@ron, niets daarvan is sprake. Er kwam een foutmelding dat de installatie mislukt was. Niet mijn schuld.
Als een firmware, aangeboden door Eneco, niet geschikt is om geinstalleerd te worden door de firmware die op dat moment geinstalleed is, waarom bieden ze mij die dan aan? Dan hadden ze me een firmware moeten aanbieden die wel geschikt is.
Nog nooit heb ik meegemaakt dat oude firmware nieuwe firmware installeert. Windows wordt ook niet door Windows geinstalleerd. De schijf wordt eerst gewist en de nieuwe software wordt geinstalleerd. Dit is hoe op elk apparaat de nieuwe software geinstalleerd wordt.
Ik heb niet 1x een melding gehad dat er een update beschikbaar is. Dat kastje hangt in een hoek en ik kom daar nooit. Ik gebruik alleen de app van mijn telefoon. Hoe kan men mij de schuld in de schoenen schuiven dat de software op mijn Toon te oud is? Te oud waarvoor? Hij deed het gewoon.
dit klopt van geen kant. Ik kreeg zojuist de reactie van webcare team en zij zeggen ook dat zij niets voor mij kunnen betekenen.
Dat voor een gratis product de economische levensduur niet geldt, is dan spijtig. Maar ik ben nog steeds wel van mening dat zij hem stuk hebben gemaakt en niet ik. -
Jun 11, 2019 om 13:03Eneco Toon werkt niet meer na updateBedankt voor jullie reacties.
Ik krijg geen foutmelding. Hij hangt gewoon in de boot.
dus de zelfhulp pagina helpt me niet. Het is de klantenservice ook niet gelukt om het op te lossen.
ik heb het via de webcare nogmaals gemeld.
Storing verhelpen lukt niet aangezien alle opties al geprobeerd zijn, het gaat mij om mijn rechten.
ik ben van mening dan Eneco verantwoordelijk is. Is de hardware kapot, is het een andere kwestie in mijn ogen.
hoewel de economische levensduur natuurlijk er nog is. Binnen 3 jaar echt kapot vind ik ook te snel.
ik moest maar een nieuw contract afsluiten om een nieuwe toon te krijgen. Nou ja, met zo’n houding naar haar klanten toe, ben ik niet lang klant in ieder geval. -
Jul 8, 2014 om 18:18Geen borsteltjes meervoordeligscheren heeft gewoon netjes geleverd. Dus dat is gelukkig gelukt.
Dank iedereen voor zijn/haar reactie! Ondanks dat ik het niet eens ben met hoe het gaat met dit soort dingen, is het nu voor twee jaar opgelost. -
Jul 6, 2014 om 21:46Geen borsteltjes meerOh! dus die site deugt idd niet? pffff... ik dacht dat al totdat twee collega's zeiden dat ze wel goede ervaringen hebben... hummm, maar ff afwachten dan dus. Gelukkig betaald met paypal, dus verzekerd :)
Maar OT, dus winkelen is eigenlijk hetzelfde als een casino? ik dacht dat alleen weggelegd was voor de staat.
Dit zaakje stinkt in ieder geval... kopen hoort geen gok te zijn. Normaal heb je als je verkeerd gegokt hebt, garantie maar niet met dit. -
Jul 6, 2014 om 17:09Geen borsteltjes meerIk heb ze ondertussen gevonden op voordeligscheren.nl
gelijk voor twee jaar besteld.
Maar ik blijf het een zeeeeeer slechte zaak vinden. Consumentenbond moet hier echt iets aan doen! -
Jul 6, 2014 om 15:46Geen borsteltjes meer[quote=carola.83 schreef op zondag 6 jul 2014, 15:41][quote=boppe1943 schreef op zondag 6 jul 2014, 15:03]Bedoelt u deze? Klik.
Die zijn het inderdaad. Verder ook te koop bij de Kijkshop, Bol.com, Tandwinkel.nl, Drogisterij.net enz. enz.
Kortom: overal nog te koop.
Nee, die zijn het niet. Die passen niet. Die heb ik dus gekocht en blijkt dat de aansluiting is veranderd. Dus die 13 euro ben ik dus ook al kwijt. ik heb alleen maar een dun stangetje waar de borstel op moet.
Op hun eigen website staan ze ook niet meer en Klantenservice Braun zegt dat het klopt dat ze niet meer in de handel zijn. -
Oct 27, 2012 om 11:41Koffiemolen defect door steentehahaha lol... thnx
en ook dank je wel voor iedereen die gereageert heeft!
ik geniet overigens van elk bakkie koffie behalve nep koffie uit automaten :) -
Oct 27, 2012 om 10:55Koffiemolen defect door steentehallo allemaal,
Nou... ik had even niet verwacht dat er nog zoveel reacties zouden komen na mijn vorige laatste bericht... had notificatie ook uitstaan. Echter ben ik gisteravond gebeld door Kaldi Groningen dat zij de situatie betreuren en niet volledig ingeschat hadden wat de situatie precies inhield. Ik had inderdaad duidelijker moeten uitleggen hoe de vork in de steel zat.
Zij hebben mij een nieuwe koffiemolen aangeboden en hopen dat daarmee het probleem opgelost is. Uiteraard kan ik dan weer bonen malen en ik vind dit toch een zeer goede service, dan wel achteraf maar toch.
Persoonlijk had ik het liever gezien, zoals ook eerder hier gezegd, dat zij direct hadden gezegd dat het een zeer vervelende samenkomst van omstandigheden is en mij tegemoed komen. Had hij mij bijvoorbeeld 50% korting gegeven op de volgende molen dan was het direct, naar mijn mening, perfect opgelost.
Ik heb overigens hier de vraag voornamelijk uit nieuwsgierigheid gepost en absoluut niet om Kaldi zwart te maken. Tot nu toe kom ik daar 3 a 4 jaar geloof ik en altijd naar zeer tevredenheid. De huidige eigenaar is daar ook nog maar sinds kort en kende mij dus nog niet en wist niet dat de molen èn de koffie daar vandaan kwam. Blijkbaar een miscommunicatie.
Kortom; Kaldi was al naar mijn mening de beste koffiekeuze en nu is ook de service weer top! -
Oct 25, 2012 om 08:23Koffiemolen defect door steenteNou... de leverancier van de molen en de koffie is dezelfde en die heeft ook het onderzoek gedaan waarom de molen (alweer) defect is.
Die heeft geconcludeerd dat het een steentje geweest moest zijn. Coulant gaat hij er dus niet mee om want anders had hij direct wel gezegd hoe lullig hij het vond en mij tegemoet zou komen als ik bij hem een nieuwe molen zou gaan bestellen maar dat deed hij niet.
Maar ik begrijp dus dat ik dus gewoon pech heb... en dat is wel heel spijtig.
Jullie bedankt voor jullie reacties! Ben weer een stukje wijzer. -
Oct 9, 2011 om 22:01Negatieve review@wouter
OMG jij denkt mij te kennen? Doe ff normaal man... Ik naief? Ik vraag me alleen af of het legaal is voor een winkel als ibood om bewust informatie te verwijderen terwijl ze me de moelijkheid geven om informatie te delen... En dan denk jij dat ik nog wel een kopje onder ga... Tuurlijk...