Antwoorden gegeven door: carlijn001
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 23, 2007 om 10:41bank jencikova
Wij hebben ook een zeer slechte ervaring met Jencikova in de Amsterdam Arena. We zitten al sinds januari te wachten op onze krukken (levertijd 8 weken).
Talloze keren gebeld en een klachtenbrief geschreven naar het hoofdkantoor, maar geen reactie mogen ontvangen. Mevrouw Lamar, de bedrijfsleidster, reageert steeds geirriteerd als ik bel en belt ook nooit terug als ze dat beloofd.
Na steeds "nog 2 weken geduld" te horen te krijgen werden 2 maanden geleden alleen de zittingen gebracht. Nu zijn we weer 2 maanden verder en hebben we uiteindelijk onderstellen gekregen, maar de gaten kloppen niet met de zittingen, dus we hebben er niks aan.
Net mevrouw Lamar gesproken en zij kon er niks aan doen. Moest ik maar foto's sturen naar de service afdeling en misschien dat zij er wat aan konden doen.
Nu lees ik dus dat het gewoon een chaos is bij dit bedrijf. Ik ga ook zo naar de site www.boycot.nu en zal er alles aan doen om Jencikova in een slecht daglicht te krijgen, zodat niet nog meer mensen gedupeerd worden!