Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: caro64
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 13, 2011 om 13:10opzegging door KPN van Email only PlusIk vind het ook ongehoord en belachelijk. 137% ach ja why not.
Mooie is dat er niet eens in staat hoe je kan opzeggen.
Alleen telefonisch contact voor 10 cent per minuut met klantenservice.
Geen adres helemaal niets verder. Idioot gewoon.
Ik ben van plan om dan inderdaad maar na ruim 20 jaar afscheid te nemen van mijn eigen vertrouwde emailadressen en iedereen en alle bedrijven te informeren (wat een heidens karwei ). Dit noemens ze beloning voor jaren trouwe klant. -
Aug 13, 2011 om 12:32KPN e-mail only abonnement stop!Ik ben maar vast begonnen met het omzetten naar gmail om van al het gezeur af te zijn. Gelukkig is die ook via outlook e.d. gewoon naar je pc te halen.
Na zoveel jaren trouwe klant. Moet je nu binnen een maand dit slikken. Ongehoord. 137% verhoging ik vind het gewoon echt een beloning voor hun trouwe klanten :-/. Passend alternatief, ben benieuwd wat ze dan zullen verstaan onder niet passend alternatief.
De klant als melkkoe. Ach het is toch maar (waarschijnlijk) een kleine groep gebruikers. -
Jun 19, 2011 om 20:19Tips n.a.v. [edit red.] Buythatboot.com?Kijk is bij opgelichtopinternet.nl daar zijn heel veel gedupeerden die zich al verzameld hebben. Samen staan jullie sterk.