Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: chantal.s
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 18, 2011 om 16:58woonsquare/poppeliersO, sorry, met jullie bedoel ik de mensen die ook problemen hadden/hebben met dit bedrijf.
-
Nov 18, 2011 om 15:51woonsquare/poppeliersokay, en is dat via de geschillen commisie gegaan??
-
Nov 18, 2011 om 14:36Woonsquare leegverkoopEen en al drama bij woonsquare!
Ging voor een bank uit de folder, heb mij een veel duurdere bank en stoel aan laten smeren omdat die een veel betere kwaliteit zou zijn.
Netjes aanbetaald.
Maaaanden moeten wachten op mijn meubels, ver over de beschreven levertijd.
Meerdere keren telefonisch contact gehad met de klantenservice in Almere, hun verteld dat ik de meubels inmiddels al niet meer wilde omdat het zo lang duurde!
Werd mij verteld dat ik niet meer van de meubels af kon zien. ( achteraf blijkt dat dat wel had gekunt )
Bank en stoel eindelijk geleverd.
Zakt mijn bank binnen 2 maanden helemaal tot de grond door!
Weer telefonisch contact met de klantenservice, kreeg ik te horen dat ze dan wel een meubelmaker zouden sturen. Waarop ik zei, voor mijn duur betaalde geld wil ik geen "gemaakte" bank!
Weer gezegd dat ze de hele boel terug mochten hebben en dat ik mijn geld terug wilde. Maar nee mevrouw dat kan niet.
Weer maanden moeten wachten tot de meubelmaker kwam.
Netjes thuis gebleven de dag dat hij zou komen, ben 5 min de deur uitgeweest om de buurvrouw geld te geven en te vragen of ze even brood voor mij wilde halen omdat ik thuis moest blijven voor de meubelmaker.
3x raden, in dat eventjes precies de meubelmaker geweest en een briefje voor mij achtergelaten dat ik 30 euro voorrijkosten moest betalen en maar een nieuwe afspraak moest maken.
Weer gebeld met de klantenservice, jammer u had thuis moeten zijn, de meubelmaker heeft daar een tijd voor u deur gestaan en u meerdere keren op u mobiele telefoon geprobeerd te bellen maar geen gehoor, dus eerst betalen dan kunt u een nieuwe afspraak maken.
Inmiddels was ik al tig telefoontjes verder en was ik er behoorlijk klaar mee!
Ben 3x terug geweest naar de winkel in Alkmaar waar ik mijn meubels gekocht had maar kreeg daar te horen het maar op te moeten lossen met de klantenservice.
Dus weeeeer gebeld, verteld dat ik de meubels niet meer wilde!!!
En dat ik geen 30 euro ging betalen voor de meubelmaker, en dat ik via mijn provider kon bewijzen dat de meubelmaker mij nooit gebeld had!
Jammer mevrouw, de meubels kunnen niet terug.
Weken later een bericht op mijn voicemail dat ik de 30 euro niet hoefde te betalen en dat ik kon bellen voor een nieuwe afspraak met de meubelmaker.
Ik ben nu bijna 2 jaar verder na mijn daadwerkelijke aankoop van mijn meubels, en zit nog steeds met een doorgezakte bank waar ik pijn in mijn rug van krijg!
Nu komt overmorgen de meubelmaker weer, maar ik wil geen gemaakte bank! Sterker nog, ik wil helemaal geen meubels meer van woonsquare!
word vervolgd na meubelmaker......
Ik schrok mij rot te lezen hier dat er zo veel meer klachten zijn over dit bedrijf, ik hoop dat er iets ondernomen word tegen dit bespottelijke bedrijf!!!!