Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: chedric
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 12, 2012 om 22:50EssentUiteindelijk vandaag 12 april 2012 een mail gehad dat de teveel betaalde bedragen teruggestort gaan worden.
De desbetreffende medewerkster heeft haar woord gehouden.
Het plaatsen van het verhaal heeft de aandacht getrokken en is (bijna opgelost - ik ga er vanuit dat het bedrag ook werkelijk wordt overgemaakt) en gezien het genoemde bedrag helemaal opgelost.
Ben er sinds december mee bezig en is uiteindelijk op de juiste plaats aangekomen.
Mijn complimenten sowieso voor de de medewerkster van de afdeling klantenservice. (naam bekend). -
Apr 6, 2012 om 18:20EssentOndertussen heb ik wederom contact met een medewerkster van Essent. Dit naar aanleiding van de vraag van Richard hierboven om de gegevens te vesturen. Tot nu toe heeft ze zich wel aan de afspraken gehouden, en is ze bezig met behandeling van de vraag. Alleen tot op heden is er nog geen uitsluitsel. Daar moet ik nog op wachten.
Hoe de zaak zich verder ontwikkeld en afhandelt, zal ik zeer zeker hier vermelden. -
Mar 31, 2012 om 18:27Essenthorus!!!!!!!!!
Lees het verslag goed. Het gaat niet om een overname probleem. Het gaat om teveel betaalde elektra die gerestitueerd moeten worden, Als Essent, Westland Energie heeft overgenomen, dan hebben ze ook de schulden overgenomen.
IK heb geen fouten gemaakt. Dat heeft de meter! Mij teveel aangeslagen en de bewijzen zijn er. De Netbeheerder heeft zelfs al een berekening gestuurd en mij de uitdraai verstuurd. Alleen de centen moeten naar mij toekomen en beweert de Infra beheerder de opdracht op 15 feb 2012 gestuurd te hebben en Essent zegt niets te hebben. Natuurlijk omdat ik geen klant van Essent geworden ben, houden ze zich van den domme.
Maar ik heb ondertussen al info hoe ik ze ertoe krijg. Ze lopen alleen het risico dat meerdere mensen nu gaan kijken als zij een soortgelijk probleem met de meter hebben en dat gaat de leveranciers geld kosten. -
Mar 30, 2012 om 13:45EssentBeste kooikertje60
De infrabeheerder heeft al toegegeven dat er een correctie moet plaatsvinden. Zij hebben mij zelfs een uitdraai gestuurd van de teveel berekende kwh. Tevens heb ik de werkbon waarop de monteur heeft vermeld wat er met de meter aan de hand was: Beide meters lopen op.
Ik geloof niet dat er duidelijker bewijs is.
Ik geef Essent nog 1 week en dan stap ik naar de geschillencommissie.
BTW.: Het zou voor mensen die in het verleden zonder enige extra aansluitingen van grootverbruikers ineens een hogere rekening krijgen even de meter moeten checken. Ik ben er van overtuigd dat het vaker voorkomt, maar dit door de infrabeheerder en de leverancier in de doofpot wordt gestopt. Want als dat openbaar zou worden???? Dat wilden zij bij mij ook doen, maar ik had daar rekening mee gehouden. Alleen hoe krijg je je geld terug?