Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: chloevangreven
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 12, 2012 om 12:36Samsung Galaxy s2 reparatie Solid VisionIk heb mijn Samsung Galaxy S 2 in Juni 2011 gekregen en hij viel afgelopen week (Mei 2012) plotseling uit.
Direct langs BelCompany gegaan met als reactie: Vochtschade. Oftwel onbruikbaar.
Ik kreeg twee keuzes mee.
1. Onbruikbaar laten en mee naar huis nemen.
2. Opsturen naar Samsung voor reparatie.(Standaard 35,70 onderzoekskosten te betalen en indien de geschatte kosten meer dan 95,20 zouden bedragen mij inlichten. Sowieso 130,90euro kwijt waarbij verbetering NIET gegarrandeerd is.)
In beide gevallen zou ik mijn twee-jarig abonnement van bijna 50euro per maand door moeten betalen.
Ik koos voor optie 1 en nam hem mee naar huis om er goed over na te denken.
Na een paar uur ging hij plotseling weer aan. Mijn dag was weer helemaal goed, want mijn telefoon deed het weer!
Niets bleek minder waar toen ik hem 's avonds aan de lader wou doen.
Zowel bij twee verschillende orginele laders als aan de computer gebeurde er niks.
Ik heb een volle batterij van een andere Galaxy S 2 er in gedaan waarna hij zonder problemen werkte. Conclusie: het ligt niet aan de lader en batterij.
Na deze reacties gelezen te hebben ben ik bang dat ze bij mij ook vochtschade in de laadconnector zullen concluderen.
Ik ben nu op zoek na losse batterijladers. Hopelijk zijn er nog opties om mijn telefoon -tot Juni 2013- in gebruik te houden.