Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: christa66
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 31, 2012 om 13:26Klachten ProAssistik baal enorm van Pro-assist ongelovelijk hoe die omgaan met klanten.
In december hebben wij twee abonnementen afgesloten bij T-mobile en daarbij een verzekering genomen,ik wist niet dat het bij een verzekeringmaatschappij was ,ik dacht verzekerd te zijn via t-mobile maar dat ,dat niet zo was kwam ik achter toen een van de galaxy telefoons kapot was gegaan.Onnozel misschien maar met het toestel terug naar t-mobile daar werd verteld contact op te nemen met Pro-assist dat was de maatscahppij waar de verzekering was afgesloten.Dus contact op genomen twee januarie,toestel werd na nogmaals te hebben gebeld op gehaald op 8 januarie en in bruikleen een oud toestel waar alleen mee gebeld kon worden ,terwijl wij een abonnement hadden afgesloten voor bellen en internet.
Wel betaalde we de voledige abonnementskosten.Na 6 weken want dat was maximaal dat de reparatie zal gaan duren heb ik gebeld maar toestel was nog in reparatie wel erg dat ze je daar niet even van op de hoogte stellen,weer een week later nog geen bericht dus maar even naar T mobile gegaan maar helaas....die geven niet thuis,we mochten het fijn uitzoeken met Pro-assist.wekelijks belde ik kreegte horen dat het druk was weinig personeel enz enz.op woensdag 14 maart was voor mij de maat vol had sterk het idee dat ik aan het lijntje werd gehouden.heb dus gebeld en werd van het kastje naar de muur gestuurd kreeg nummers die ik kon gaan bellen 08007111 en daarna weer 0800 7112 maar ook die was niet in gebruik.
Begon hoelaner hoe bozer te worden weer bellen dan weer het hele verhaal gedaan ogenblikje mw..... en daarna tututututuuut verbinding verbroken pffffff en weer bellen weer een ander aan de lijn weer alles uitgelegd.Uiteindelijk een medewerkster die begrijpt heb haar naam genoteerd,ze gaat het uitzoeken terwijl ik aan de telefoon blijf,komt ze terug met het verhaal dat het leentoestel word omgeruild zodat mijn kind op internet kan en ze vertelde dat ter compensatie de 30 euro eigen risco werd kwijtgescholden,en er werd spoed achter gezet.Nou ik was blij met dat antwoord en twee dagen later werd het toestel omgeruild.En toen weer wachten wachten en wachten.Donderdag dan eindelijk het bericht dat het toestel klaar was en dat het zaterdag werd gebracht mijn kind blij ik blij.Schets mijn verbazing dat de medeweker die het toestel komt brenegn 30 euro wil ....ik het hele verhaal uitgelegd en hij ging erover bellen nou de mederwekster had inderdaad een aantekening gemaakt maar daar stond niet de kwijtschelding in van 30 euro .....
en moest er gewoon betaald worden zo niet dan werd het toestel weer meegenomen .Ik was enorm boos wat een verzekering is dat zeg .... 13 weken later ....nog geen telefoon terug.Wat nu ....mondeling toezeggingen zijn toch ook van kracht?Moet ik nu naast de abonnementskosten die gewoon betaald moest worden ook de 30 euro gaan betalen?Wat zijn mijn rechten dan?