Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: christel100
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 11, 2007 om 12:42bank jencikovaWij hebben ook zeer slechte ervaringen met Jencikova. Wij hebben op 9 september 2006 een bank besteld bij het filiaal van Jencikova in Villa Arena. Wij moesten 800 euro aanbetalen en de bank zou eind december binnen komen. Wij zijn 5 januari verhuisd en die dag zou de bank ook geleverd worden. Tot eind december hebben wij niets vernomen van Jencikova en toen wij zelf belden hoe het met de bank stond werd ons verteld dat hij nog niet binnen was, maar in de tweede week van januari zou de bsnk geleverd worden. Het is nu 11 maart 2007 en tot op heden hebben wij de bank nog niet mogen ontvangen. Wij bellen iedere week om te vragen hoe het ermee staat, want de medewerkers van Jencikova beloven wel terug te bellen maar dit genoegen hebben wij nog niet gehad. Wanneer wij bellen worden we onvriendelijk behandeld, want de medewerkers weten ook niet hoe het zit en vinden dat we nog maar even rustig moeten wachten! Wij zijn al in de winkel geweest en telkens verschuilen de medewerkers zich achter het hoofdkantoor, maar helaas is dit hoofdkantoor zelf niet bereikbaar. Je kunt de bestelling annuleren maar dan moet je wel even 30% betalen. Wij raden iedereen aan nooit iets te kopen bij Jencikova!!!