Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: christje
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 11, 2014 om 12:59Voicemail BenIk ben al twee weken bezig om mijn voicemail uit te krijgen bij Ben. In mijn persoonlijke ik Ben pagina staat hij uit maar hij staat gewoon aan. Ik heb dit al tig keer aangegeven bij Ben via telefonische klantenservice, kost iedere keer € 0,35 cent, (moet de bakker op de hoek eens doen, betalen voor je klacht bij hem), via Facebook en het online contactformulier. Ben zegt dat ze er mee bezig zijn en dat het probleem alleen maar bij mijn abonnement speelt. Als ik hier kijk is dat dus niet. Ik ga binnenkort op vakantie buiten Europa en dan moet je dus in inkomende voicemails betalen ook wanneer je ze niet beluisterd. Ik heb Ben verzocht een verklaring op te sturen waarin staat zolang zij de voicemail niet kunnen of willen uitzetten dat ik dan geen kosten betaal. Ook moeten ze mijn telefoonkosten vergoeden betalen voor een klacht die niet opgelost wordt.