Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: clementia
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 11, 2012 om 11:21Groupon tickets AirfastIk heb ook reuze spijt van de aankoop van drie Airfast-tickets met ‘korting’. Kortgeleden wilde ik er een gaan gebruiken. Ik heb een retour naar Lissabon geboekt. Er waren een aantal mogelijkheden, maar de meeste vluchten waren met zo’n lange tussenstop dat de reis rond de 24 uur ging duren (van Amsterdam naar Portugal!).
Toen ik deze tickets kocht heb ik eerst op de site van Airfast gekeken en van de prijzen die daar stonden € 29 afgetrokken. Dan waren de vluchten inderdaad iets goedkoper dan bij andere maatschappijen en ik dacht, als ik die tickets heb, kom ik nog eens ergens!
Bij het boeken van de vlucht naar Lissabon heb ik de prijs vergeleken op andere sites, wat het daar zou kosten. Bij Vliegwinkel kostte de retourvlucht non-stop op dezelfde dagen en op comfortabele tijden, nl. laat in de middag heen en midden op de avond terug, € 126,50.
Ik moest bij Airfast voor die vlucht €144,52 betalen; de € 29 euro die ik al betaald had, ging er helemaal niet af, zoals ik verwacht had. De vlucht kost dus in totaal € 173,52, met de heenreis ’s avonds laat en terugreis om kwart voor vier ’s middags, (ik zou liever die middag nog in Lissabon doorbrengen en ‘s avonds teruggaan, maar die mogelijkheid was er niet) met een tussenstop in Parijs.
Onbegrijpelijk dat dit als aanbieding wordt voorgesteld. Het is misleidend en riekt naar oplichting.
Ik zag op deze site dat groupon reageert met: vervelend dat je niet tevreden bent. Alsof tevreden zijn met deze deal (duurdere vluchten op vervelende tijden) een optie is, en alsof het aan de klant ligt dat die niet tevreden is!