Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: cluwie
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 29, 2012 om 15:18Senseo-Sarista.Ik lees hier over de Senseo Sarista Natuurlijk is het niet goed dat je eens in de 14 dagen moet ontkalken, maar geloof maar dat ieder merk wel wat heeft. Ik heb een Nespresso Lattisima en daar zit heel stiekum een chipje in gebouwd die de kopjes teld en dan gaat het knopje oranje branden na 60 kopjes koffie en moet je ontkalken met wat Nespresso voor schrijft € 5,00 per keer kost dat goedje. Ik stoor mij daar niet aan en doe het eens per half jaar en gaat prima
-
Sep 28, 2012 om 21:10Kick XL internet providerAlexandertyd
Laat je niet bang maken door XL Het dreigen met een deurwaarder zullen ze niet doen omdat het hun meer kost als het op brengt. Natuurlijk wettelijk gezien moet je betalen, maar ik zou dat oo beslist niet meer doen. Je gaat ook niet bij de bakker een brood betalen en zonder er weer uit gestuurd te worden. Sterkte -
Sep 28, 2012 om 21:06KPN Glasvezel aanvraag annuleren na 2 maanden[quote=vagcom schreef op zaterdag 1 sep 2012, 11:19]Misschien handig een naam van die geweldige provider te noemen.
ik heb zo mijn voorkeur, wat u geweldig vind zegt mij niet zoveel...
En mailen met KPN doe ik eigenlijk nooit, heb geen enkele klacht of een klacht te melden te melden ;7
Alles goed bij KPN haha laat mij niet lachen, het halve stadje alhier wil dolgraag van gasvezel van KPN af en heeft al op gezegd. Natuurlijk is er overal wel wat, maar KPN maakt het wel heel erg bont -
Jun 28, 2012 om 16:55Europees zorgverzekeringDie meneer of mevrouw jorisw Die schrijft dat wij het hier zo goed hebben, als u over heeft geeft u dan wat aan het KWF of Kika. Geloof mij, we zijn er nog lang niet en diegene die het dan nu heel misschien nog goed hebben worden steeds en steeds minder. Natuurlijk is het niet te vatten dat zoals ik een puf gebruik en hier 47 euro koste en op vakantie in Frankrijk heb ik er één gekocht voor 19 euro, het zelfde merk van Glaxo, dus nog hier gemaakt ook.
-
Apr 9, 2012 om 11:42Nespresso Koffie machineIk ben van mening dat toeval niet bestaat, maar dat je reparatie binnen no time treug heb, heb ik nog nooit mee gemaakt bij Nespresso, ook bij de nadere twee niet, nu zit ik al 3 weken te wachten omdat hij incompleet werd thuis gebracht, niet geaccepteerd en nu al weer een week weg. Had hiervoor de Magimix, 2 jaar en hij was naar zijn grootje. Daarna de Krupps met melkschuimer, na twee jaar en een maand, kon ik hem weg gooien. Nu de Lattisimo en is binnen een jaar al twee keer weg geweest voor reparatie Wij zijn maar met zijn tweeën en drinken gezamelijk maar 5 kopjes koffie per dag. Ben in totaal nu aan koffiemachines van Nespresso meer dan € 575,00 kwijt Voor mij dus nooit meer een Nespresso machine, ook al is het heerlijke koffie
-
Nov 30, 2011 om 19:11schoonmaken tv lcd schermWat een commercieel gedoe.IK maak mijn fatscreen al drie jaar schoon met glasex en nooit geen problemen gehad, geen krasje, geen doffe plekken helemaal niets. Natuurlijk verkopen ze graag van die speciale spuitbussen of vloeistof, want het kost hun een paar euro inkoop en word in de handel al gauw 10 keer zoveel. Het is maar voor diegene die het willen kopen hou ik er niet vanaf hoor. Ik rook niet, maar ook dit soort mensen heeft recht op eigen beslissing wat ze hun lichaam aan willen doen. Misschien word het beeld ook vet als er dikke mensen naast zitten
-
Oct 7, 2011 om 16:08Waar moet ik mijn bril kopenl? En waarom?Nooiu geen bril meer van hans anders, de naam zegt het, ga kijk naar wat anders en anders niet naar anders, anders is beter dan hans anders
-
Oct 7, 2011 om 16:03Waar moet ik mijn bril kopenl? En waarom?[quote=zwaardvis schreef op woensdag 5 okt 2011, 17:21]Als je maar geen multifocale bril pakt (nodig hebt) . Tjonge wat zijn dat een ondingen. Je hoeft je hoofd maar een millimeter naar links of rechts, boven of onder te bewegen en je ziet niets meer (scherp). WAARDELOOS.
Dat komt omdat je op een paar euro's kijkt, Ik heb variofocus, en nergens last van, maar dan praat je over 350 euro per glas -
Jul 19, 2011 om 19:35Philips 3D 9000 serieAllemaal bedankt voor de reacties maar dacht dat dit onderwerp was afgesloten Komt ander toestel, probleem is op gelost klaar
-
Jul 18, 2011 om 13:22Philips 3D 9000 serieAllemaal bedankt voor de reacties,maar het is op gelost en hopen het met Philips tot een goed eind te brengen door in overleg te gaan
Voor Philips Webcare moet ik zeggen dat ik al een ander referentiennummer heb
Alle medewerkers toch bedankt voor het oplossen van het probleem