Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: cocoallo
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 12, 2014 om 11:25Evides incasso aan de deur met graafploeg!Goedemorgen,
Ik zou nog even laten weten wat het antwoord van Evides zou zijn op mijn klacht. Hieronder hun reactie:
Geachte heer Dijkstra,
Hartelijk dank voor uw bericht via de website van Evides.
Door een systeemfout is per ongeluk uw adres vervroegd in de afsluitfase komen te staan. Dit is normaliter niet de werkwijze van Evides.
Onze welgemeende excuses door overrompeld bij u voor de deur te staan voor afsluiting.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen via onderstaande contactgegevens.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
C. Visser
Medewerker Debiteuren
KCC Evides Waterbedrijf
Tegen Thaorchid heb ik een klacht ingediend. Ik vind het niet terecht om op deze site beticht te worden van wanbetaling en leugens. -
Mar 6, 2014 om 21:19Evides incasso aan de deur met graafploeg!Jawel, echt waar, ik heb het nog nooit meegemaakt maar er stonden mannen voor de deur in blauwe werkbroeken en oranje vesten om vanaf buiten de waterleiding af te gaan sluiten. En het is niet zo dat de rekening niet betaald was, dat was hij wel maar er miste een bedrag van € 7,81. Als Evides gewoon even een brief had gestuurd dan was dat bedrag allang betaald geweest. Komt bij dat bijna alles via mail gaat en niet meer via de post. Het ligt niet altijd aan de klant hoor, als ik echt iets fout had gedaan dan zet ik dit niet op een forum van Kassa. Vind het trouwens erg triest dat er veel mensen een oordeel klaar hebben zonder verder te weten hoe het zit. Wel ik weet het wel en het klopt niet! Dat heb ik ook via het contactformulier aan Evides laten weten maar nog geen reactie op gekregen.
-
Mar 6, 2014 om 13:37Evides incasso aan de deur met graafploeg!Nee Tijger 1 ik heb 2 maandbedragen betaald in december om alles rond te hebben (zijn dus geen maandtermijnen!), daarop heb ik de jaarafrekening gekregen en een brief met een bedrag van € 33,93. Dan ga ik ervan uit dat dat alles is. Maar blijkbaar heb ik mij vergist en heeft Evides voor die € 7,81 de graafploeg gestuurd.
Blijf het bezopen vinden maar goed..einde discussie. -
Mar 6, 2014 om 13:01Evides incasso aan de deur met graafploeg!Tijger1, u bent waarschijnlijk een medewerker van 1 van de 2 bedrijven, maar goed.
Automatisch incasso, wat betekend dat? Toch niet dat ik dan nog alles in de gaten moet houden en nalopen? Evides heeft verzuimd om af te schrijven!
Die hele fanfare vanmorgen voor de deur, die was mijns inziens onterecht, daar schaam ik mij dood voor. Je gaat voor € 7,81 geen straat open graven, dan ben je niet goed bezig als bedrijf. En nogmaals ik was NIET op de hoogte van die achterstand, wel van de afrekening over 2013 en die was alleen € 33,93 en die kon men zo afschrijven van onze rekening.
Evides heeft dus GEEN brief of email gestuurd met het verzoek om nog € 7,81 over te maken! Overigens als ik die aanmaningen wel gehad zou hebben dan berekend men een boete van 15 euro, waarom niet? omdat de rekening van februari 2014 is!!! -
Mar 6, 2014 om 11:52Evides incasso aan de deur met graafploeg!Evides werd financieel vroeger gerund door Eneco. Eneco is een bedrijf waarvan je nooit hoogte krijgt. In 2008 heb ik met dit bedrijf in de clinch gelegen, zij wilden mij een periode laten betalen die ik aantoonbaar betaald had. Daar wilde Eneco niets van weten en hield voet bij stuk. Ben ermee naar de geschillencommissie gegaan en heb mijn gelijk gekregen. Vonnis was dat Eneco nog een bedrag moest betalen van ruim 600 euro aan mij als schadevergoeding. Dat heb ik nooit gekregen, Eneco had het lef om weer met een z.g.n. rekening aan te komen wat onmogelijk was want ik zat inmiddels al anderhalf jaar bij een andere energieleverancier.
Evides lijkt in veel opzichten op Eneco, komt steeds met rekeningen en is nooit duidelijk over welke periode je betaald.
Ik betaal echt wel mijn rekeningen maar zou het wel erg fijn vinden als men eens open en EERLIJK zou doorgeven wat precies de kosten zijn. Ze hebben n.b een automatisch incasso toestemming van mij en hadden het bedrag er zo af kunnen halen want er heeft al die tijd geld op de rekening gestaan...echt ik begrijp hier geen zak van...sorry..! -
Mar 6, 2014 om 11:04Evides incasso aan de deur met graafploeg!In december heb ik 80 euro betaald, daarna in februari 2014 een jaarafrekening gekregen van € 33.93 die zat dus bij het bedrag van vanmorgen. Die € 7,81 weet ik niks van ook geen aanmaning!, had men dit wel laten weten middels email of brief dan had ik dat natuurlijk gelijk betaald, voor zo'n bedrag ga je toch geen graafploeg sturen?
-
Mar 6, 2014 om 10:50Evides incasso aan de deur met graafploeg!Mijn rekening bestaat uit € 7,81 (voorschotnota staat erbij) die is van 07-10-2013 en € 33,93, dit is de voorschotrekening van 11 februari 2014. Snap het niet hoor. Hij moest nog iets van 360 adressen af..dus leuk voor al die mensen die 3 weken geleden de rekening niet betaald hebben.
-
Dec 21, 2012 om 14:09Klachten ProAssistJa, mijn klacht staat uitgebreid op het Tele2 forum onder "Onderzoek/reparatie kosten ProAssist " in de rubriek smartphones en tablets.
Dit is de link: https://forum.tele2.nl/smartphones-and-tablets-184/onderzoek-reparatie-kosten-proassist-14166/index3.html#post85661 -
Nov 30, 2012 om 14:12Mobiel kwijt bij Dynafix en nu?Reken er maar op dat het een gevalletje waterschade gaat worden. Ik heb ook een mobiel op moeten sturen van Tele2 naar ProAssist, is een zelfde soort reparatiebedrijf als Dynafix. Ze doen niet anders dan GSM's afschrijven als waterschade. Vervolgens mag je een bedrag betalen om je kapotte telefoon weer terug te krijgen of een bedrag betalen dat nog hoger ligt dan wanneer je een nieuw toestel zou aan schaffen. Oplichters zijn deze bedrijven, in ben nu al 3 toestellen ,(waarvan ik zeker weet dat ze eenvoudig te repareren waren onder garantie), kwijtgeraakt op deze manier. En je hebt geen poot om op te staan. Ik zou willen voorstellen dat er een wet komt die de burger het recht geeft om een second opinion uit te laten voeren door een onafhankelijk bedrijf. Maar ja, 'k ben bang dat ze dan gaan frauderen en er zelf wel even een waterschade van maken.
Kassa wil er weer aandacht aan geven als er meer meldingen binnen komen met deze klacht. -
Jul 2, 2011 om 10:48Andere auto gekocht en weg noclaim van 80%"Royementsgegevens zijn hierbij gekoppeld aan de verzekeringnemer en niet aan de eventuele regelmatige bestuurder"
Dit is wel de meest kromme regel in de voorwaarden van de roy data bank.
Mijn man rijd vorig jaar in de auto van mijn zoon, krijgt een klap aan de zijkant van een duitse vrachtwagenchauffeur..schade geclaimd bij verzekering...gevolg...zoon wordt gelijk op min 3 gezet en kan nergens meer een normale betaalbare verzekering afsluiten en bij diverse maatschappijen zelfs helemaal niet..
De auto hebben we van ellende maar op naam van mijn man gezet en dan krijg je dus ook gelijk de wegenbelasting weer op je naam.Dat kan dan weer wel!!
Dit klopt gewoon niet!! Mijn zoon heeft nog nooit een schade veroorzaakt, rijd hardstikke goed...maar wordt wel gestraft.
Zou het niet veel logischer zijn als dit soort dingen op rijbewijs wordt gecheckt...of ben ik nou gek?