Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: comacho
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 6, 2005 om 19:03Storing @home telefonie
Hallo,
Jou geval is wel een héél beetje extremer als dat bij mij het geval was. Ik heb 5 dagen zonder telefoon gezeten, maar dat vond ik al iets verschrikkelijks. Het moet gewoon niet kunnen! Ik kreeg 2 weken geleden een brief van @home, dat ze vanaf de dag van aansluiten de gehele abbonementskosten terugbetalen, omdat ook zij vinden dat ik niet hoef te betalen voor een aansluiting waar ik niet van op aan kan.Dat was op zich wel redelijk te noemen. Ik heb verders geen problemen meer gehad, maar houd mijn hart vast voor wat me nog te wachten staat. Ik wens je veel succes, een weg terug is er helaas niet meer gedurende een jaar. (en een hoop extra kosten om terug te gaan naar KPN).
-
May 24, 2005 om 22:30Storing @home telefonieGisteren 23 mei, weer de klantenservice gebeld, en nu eens om
duidelijke tekst en uitleg gevragd, en ook eens duidelijk gemaakt dat
ik bepaald niet gelukkig was met de hele gang van zaken. ik had
volgens mij het geluk dat ik een persoon aan de lijn had die er eens de
tijd voor nam en rustig alle gegevens eens natrok en iedere keer
weer opnieuw in zijn "systemen"dook. op een gegeven moment vertelde ik
hem dat ik eerst 3 dagen heb kunnen bellen, en ie daarna niks meer
deed. Dat veranderde de hele zaak, want dan was er geen sprake meer van
een groepsstoring. hij zou direct contact opnemen met de
netwerkbeheerder. En geloof het of niet: om
5 uur diezelfde dag weer telefoon !!! Dus het kan toch wel.
Iedereen met dezelfde sores, veel succes!! Comacho