Antwoorden gegeven door: concert
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 10, 2005 om 13:00Canal + opzegging
Ik zal je mijn ervaring vertellen met canal+, rond de lente van 2004 wilde ik mijn abonnement opzeggen, dus ik bellen, dat ging niet, je kon alleen schriftelijk op zeggen, dus dan maar schriftelijk, kreeg hierop een niet aangetekende brief, dat ik alleen aangetekent kon opzeggen, dus nogmaals opnieuw, nu aangetekent kreeg ik een niet aangetekende brief dat ik nog een half jaar tot 31-12-2004 lid zou moeten blijven, als ik een paar dagen eerder opgezegd zou hebben was ik er binnen 3 dagen van af geweest, maar door dat mij met opzet verkeerde info hadden geven over het opzeggen ( dus aan het lijntje houden ), was mijn termijn verlopen en werd ik gedwongen nog een halfjaar lid te blijven.
3 jan 2005 kreeg ik een niet aangetekende brief dat ik mijn decoder binnen 5 werkdagen aangetekent op moest sturen, en hem niet bij een dealer kon inleveren, toen ik lid werd was dat wel de afspraak, maar dat hadden ze veranderd, mijn borg in die tijd, die ik toen betaalde was 75 gulden, de kosten voor de decoder op te sturen was 8 euro, ze zouden eventueele nog tegoed hebben de kosten verrekenen met de borg, maar ik heb al mijn verplichtingen naar canal+ altijd correct na geleeft en hebben van mij ook niks meer te goed, toen werd er eind jan 18,15 euro op mijn rekening gestort, naar mijn mening telaat en teweinig, ik afwachten, de zelfde dag werd er 15 euro 88 afgeschreven, ik bellen en zeggen dat ik het er niet mee eens was, omdat ik volgens mij een totaal bedrag van 35 euro van hun terug moet krijgen en niet omgekeerd, en dan nog niet gesproken over de 8 euro porto kosten voor de decoder op te sturen.
Hun vertelde dat dit hun manier van afhandelen is, maar bij mij was de grens bereikt en zegde hun toe, dat ik die 15,88 terug zou laten storten door de bank, om dat ze het recht niet hebben om van mijn rekening nog geld af teschrijven, omdat ik van jullie nog geld te goed heb, daarbij dreigde ze met een deurwaarder.
Ik heb het geld per direct terug laten storten, en heb nog steeds geld tegoed van canal+ wat ik tot op heden nog steeds niet heb ontvangen +- 17 euro, ik ga er ook niet achteraan, met al die ellende, canal+ gaat zo toch wel ten onder, ik maak nu overal gratis reclame voor hun bedrijf met hun 0,0 service naar de klant tot, alles is een richtings verkeer.
Dus mijn advies is opzeggen per direct (aangetekent) en de decoder in de klieko pleuren want opsturen kost je alleen maar geld.
-
Oct 1, 2004 om 20:59Hi prepay sim kaart vernietigt en toch contact
Gewoon overstappen naar t-mobile, heb ik ook gedaan en bevalt mij uitstekend, dan moet je ook wel 1x bellen naar de klanten service om je voicemail er af te laten zetten, en eventueel welk pakket (bel tarief ) je wil, maar dat is zo gepiept.
Dus vlug weg bij kpn met hun ..... service.
Succes ermee
-
Sep 29, 2004 om 15:51Hi prepay sim kaart vernietigt en toch contact
Is nooit geweest bij kpn, is in jou beleving normaal, dat mensen ongevraagt voicemail of afwezigheids melding krijgen, en dan de beller laten betalen voor geen contact.
Deze keuze moeten de mensen zelf kunnen maken of ze voicemail of afwezigheidsmelding willen hebben, en niet opgedrongen worden door kpn.
Maar het valt mij op dat jij de enige bent op dit forum die iets verdedigt terwijl iedereen alleen maar klachten heeft over kpn, volgens mij ben jij een werknemer van kpn, of iemand die alles goed vindt en over zich laat lopen, dit is mijn beleving over jou.
-
Sep 15, 2004 om 20:03Hi / KPN prepay: geen wap?
Nou moppie (sunset) ik vind dat ik nog redelijk netjes ben na al die ellende die ik bij de kpn de laatste tijd heb gehad.
Ben jij dan de ideale wereldburger die nooit geen onvertogen woord spreekt, dan wil ik je graag ontmoeten want die ben ik de laatste 42 jaar niet meer tegen gekomen.
Ik wil toch even zeggen dat kpn oplichters zijn, en ik hoop inderdaad dat pieter storms daar een keer binnen loopt, zodat ze is goed wakker geschut worden.
De Groeten.
-
Sep 15, 2004 om 15:40Hi prepay sim kaart vernietigt en toch contact
Dat de service bij kpn per 23-8-04 veranderd is weet ik, en dat je voicemail er sindsdien standaard in staat weet ik ook, en hoe je de voicemail er uit moet zetten via menu 333 weet ik ook al, maar dat is niet helemaal mijn vraag, misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest, en kassa heb ik ook gezien en daar is alleen in besproken hoe je de voicemail er uit moet zetten, hoelang het duurt om de voicemail uit teschakelen en wat het kost, en dat weet ik wel, maar ik bedoel als je, je voicemail of je afwezigheids melding er op hebt staan, en je schakelt je gsm sávonds UIT zonder je voicemail er af tezetten, of dat dan normaal is dat je voicemail of afwezigheids melding aktief blijft, ik heb mijn gsm tenslotte toch uit geschakelt.
En dat bedoel ik dus met mijn verwijderde sim kaart die in de kliko ligt, dan staat hij toch UIT.
In ieder geval bedankt voor je reaktie, ik weet wat je bedoeld maar is dat normaal altijd zo bij uitschakeling.
In ieder geval bedankt voor je reaktie.
-
Sep 12, 2004 om 11:01Hi / KPN prepay: geen wap?
Kpn is gewoon klote 95% van de klachten op dit forum gaat over kpn, je moet gewoon een prepay kaart kopen bij een andere provider, want je hebt nu ook ongevraagt voicemail of een afwezigheids bericht, en wat ook iedereen beweert je kan het niet uit zetten, het is het een of het ander.
Kijk ook maar even bij vraag of beantwoord ( VOICEMAIL KPN PREPAY KAN NIET MEER UIT )
Ik wens je succes, maar ga weg bij kpn als je niet opgelicht wil worden.