Antwoorden gegeven door: conejo_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 3, 2005 om 21:55T-mobile verbindingsproblemen door GPRSHier ik nog een keer, dat het aan de software van je telefoon zou liggen is ook onzin want mijn software is geupdate en heeft geen enkel infloet gehad hier op.
-
Feb 3, 2005 om 21:53T-mobile verbindingsproblemen door GPRS
Ik heb het zelfde probleem met t-mobile en mij is dus nooit iets verteld over dat het met GPRS te maken kan hebben. En heb ook nooit codes gehad. Mij werd eerst gratis een nieuwe sim kaart toegezonden en dat heeft dus niet gewerk en ik heb hem ook al in andere niet GPRS toestel gedaan en mijn GPRS staat standaart uit en nog hetzelfde probleem. Ik heb al met ze gemaild en het enege wat ze mij kunnen aanbieden is dat ik gratis mijn abo mag laten overnemen door iemand anders, maar niemand wil dat natuurlijk i.v.m het slechte berijk. Mij werd ook mede gedeelt dat het komt door bettonne muren en hoge gebouwen, ik woon midden in het wikel centrum en de hoogste gebouwen zijn de 2 kerken. En zelfs buiten in de winkel straat heb ik geen berijk en het wordt alleen maar erger. eerst was het af er niet toen af en toe en nu bijna altijd. Het het is niet alleen in mijn woonplaats (barneveld) maar ook in wageningen, den haag, heteren,ede, zoetemeer en pijnacker waar ik r last van heb, dus zeg maar overal waar ik kom. En als het aan betonne muren of hoge gebouwen licht moeten alle providers er last mee hebben en telfort, kpn, vodafoon, orage hebben nergens last van. Heb net naar t-mobile nog een vraag hier over gestuurt en of er meer mensen zijn met dit probleem. Kijken wat ze hier op zeggen. Ik heb ook nog op het aanbod van ze dat iemand mijn abo gratis over kan nemen een tegen aanbod gedaan of ik dan niet mijn belbundel kan verlagen gratis, maar dit was niet mogelijk. Ik hou namelijk door dit probleem ruim 100 belminuten over per maand en dat vind ik een beetje zonden van het geld.
Zoals ik hier nu zo lees zijn er meer mensen met dit probleem en licht het duidelijk aan t-mobile en niet aan telefoons, simkaarten, betonnen muren en hoge gebouwen. En naar mijn menig moet t-mobile hier een oplossing voor geven. Misschien dat als we zo veel mogelijk klachten verzamelen en die allemaal tegelijk naar t-mobile sturen of het via een consumenten programa spelen er een oplossing komt. Want ik wordt er echt af en toe gek van, net ook weer bel ik met iemand en valt mijn telefoon uit met de mededeling geen surves. Hoop dat we een oplossing kunnen vinden.