Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: cootje500
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 20, 2010 om 13:53UPC Klantenservice: Schande!Hoi Rick,heb je ook al een pm naar Jordy gestuurt?Ik neem aan dat je in de ledenlijst al hebt gezocht naar hem,door hem ben ik prima geholpen.
Ik heb ook geen HD maar ik heb ook nog geen HD tv ik heb nog een breedbeeld met een toeter er achter,ik wacht nog even tot de 3d tv wat goedkoper is.
Ik heb zelf ook een nieuwere mediabox maar dan ook zonder de HDMI aansluiting,er is wel een nadeel aan die nieuwe mediaboxen ook die met HDMI want ze hebben geen RF out ingang meer waardoor je een splitter nodig hebt om ook je analoge signaal te kunnen bekijken en die gebruik ik nog voor mijn dvd recorder,wel vreemd dat die RF out er niet meer opzit ik vind toch wel dat die er standaard op moet zitten ook op analoog heb je recht. -
Dec 18, 2010 om 23:25UPC Klantenservice: Schande!Ik bel nooit naar de klantenservice,op het chello forum zitten een paar technische mensen van upc die stuur je een berichtje met wat het probleem is en het wordt verholpen of je krijgt als het nodig is een nieuwe mediabox.
Ik ben een paar keer via hun geholpen en ik heb prima service gehad en voor de rest gelukkig geen problemen gehad.
Overigens Rick als je een HD abbonnement neemt heb je recht op die box met HDMI dat stond bij mij in de installatie handleiding als ik jou was zou ik even naar het chello forum gaan aanmelden dan kan je bij leden zoeken op naam zoek dan de naam van Jordy naast de naam zie je staan technisch medewerker,een berichtje naar hem en binnen een paar dagen heb je antwoord,ik heb geen HD maar mijn zwager wel die kreeg gelijk een box toegestuurt met HDMI aansluiting.