Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: croga
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 26, 2013 om 11:05UPC levert niet....Chelloo website: Geen reactie.
Klachtenkompas heb ik ondertussen wel een reactie maar ook die is nietszeggend en ontwijkend.
Ondertussen liggen er wel facturen van €135 per maand voor iets wat minder dan €50 per maand zou moeten kosten.
Vandaag gaat de ingebreke stelling de deur uit. Als dit niet binnen een week opgelost is ontbindt ik het hele zootje en ga ik naar Digitenne. -
Aug 15, 2013 om 11:26UPC levert niet....Klachtenkompas.nl: Geen reactie
webcare@upc.nl: Geen reactie
Tsja, dan maar wachten tot de financiele afdeling komt omdat de factuur niet betaald wordt. Mischien kunnen die wél zorgen dat er iets geleverd wordt. -
Aug 9, 2013 om 16:42UPC levert niet....[quote=ron530 schreef op vrijdag 9 aug 2013, 16:39]Waar u in deze aan voorbij gaat is dat UPC een complete dienst aanbied, media/horizon box in bruikleen, een nieuwe klant betaald een borg voor de apparatuur. Hier heeft u als klant geen invloed op en kan dan ook geen eisen stellen. UPC hoeft enkel maar een box te leveren die bij het abbo geschikt is en doet wat tie moet doen. Uw eisen wat betreft de modems gaan mank want die zijn er gewoonweg niet meer.
Nonsense.
Zoals al gezegd: UPC heeft al toegegeven dat ze fout zaten met het leveren van de Horizon box. Natuurlijk heb ik als klant wél wat te zeggen! Als UPC de keuze biedt tussen Horizon en niet-horizon en ik kies voor dat laatste dan heeft UPC dat laatste te leveren! En, nogmaals, UPC heeft dat al toegegeven. -
Aug 9, 2013 om 16:23UPC levert niet....Overigens is er ook helemaal geen discussie of Horizon nou wel of niet is wat er besteld is of wat ik wil hebben. UPC heeft zelf al aangegeven dat de levering van Horizon fout was en heeft dat al "hersteld" door een bestelling "niet-horizon" in het systeem te zetten. Het probleem zit hem er in dat die nog niet volledig geleverd is.
-
Aug 9, 2013 om 16:21UPC levert niet....[quote=ron530 schreef op vrijdag 9 aug 2013, 16:16]Bottomline is dat zij wel geleverd hebben maar u de apparatuur niet wilde, de aansluiting is gerealiseerd en die is steekhoudend voor het contract. Uw gesteggel over de juiste apparatuur is voor het contract niet van toepassing want UPC moet apparatuur verstrekken om van de voorziening gebruik te kunnen maken. Veel succes gewenst in de strijd die nu gaat volgen. Geloof me die gaat u verliezen.
Apparatuur of aansluiting heb ik helemaal niet besteld. Ik heb een dienst besteld. Voor de bestelde dienst is bepaalde apparatuur vereist zodat UPC mij die dienst kan leveren. Die apparatuur is niet geleverd. Er is apparatuur geleverd voor een andere dienst, één die ik niet besteld heb. De DIENST is steekhoudend voor het contract, NIET de aansluiting en NIET de apparatuur.
Als u naar de Albert Heijn gaat en een brood besteld, neemt u dan genoegen met een pak koekjes? Nee, dat is namelijk niet wat er besteld is.
Ik zou GRAAG een strijd aan gaan. Dat zou namelijk betekenen dat er überhaupt gecommuniceerd wordt. Er wordt helemaal niets gecommuniceerd en dús kan ik ook niet aangeven wat er mis is en kan UPC mij niet aangeven hoe het opgelost gaat worden. -
Aug 9, 2013 om 15:03UPC levert niet....[quote=ron530 schreef op vrijdag 9 aug 2013, 14:19]En ook nog even de contractsperiode van UPC afmaken want zij kunnen wel leveren,
Wellicht kunnen ze wel maar willen ze niet. Ik weet het ook niet. Bottom line is en blijft dat ze niet geleverd hebben wat ik besteld heb en op geen enkele manier meer op mijn vragen reageren. -
Aug 9, 2013 om 13:53UPC levert niet....[quote=zoekster schreef op zaterdag 3 aug 2013, 14:48]Probeer de klachtenkompas.nl
Zijn ze erg actief en zo te zien worden de klachten goed afgehandeld.
Nu bijna een week verder en ook op Klachtenkompas komt er geen enkele reactie van UPC. Ik wordt op alle mogelijke communicatie kanalen dood gezwegen.
Wellicht moet ik het maar gewoon opgeven. We kijken toch al nauwelijks nog televisie, de telefoon is nagenoeg volledig mobiel en de rest vervangen we wel door Skype. Het is wat jammer van de hoge snelheid op Internet maar met SDSL kunnen we in ieder geval naar de 40Mbit. Dan maar gewoon wachten tot er glasvezel beschikbaar is. -
Aug 3, 2013 om 16:53UPC levert niet....[quote=zoekster schreef op zaterdag 3 aug 2013, 16:52]Hier heb je het postadres van UPC mocht het onverhoopt via de klachtenkompas niets worden
UPC Nederland
Postbus 320
8200 AH LELYSTAD
Helaas kan een aangetekende brief niet naar een postbus gestuurd worden. Daar heb je een physiek adres voor nodig. -
Aug 3, 2013 om 16:13UPC levert niet....[quote=kaasbroodje schreef op zaterdag 3 aug 2013, 14:14]Misschien toch een keer dat 0900 bellen
Nog een keer ja? Dat heeft de eerste 4 keer niets opgeleverd en ondertussen wel een euro of 100 aan belkosten. Laat ik dat maar niet doen.
[quote=valerius-2 schreef op zaterdag 3 aug 2013, 14:41]Stuur eens een aangetekend schrijven met al u klachten. U stelt daabij een datum dat u alles 100% in orde wilt hebben ,dat u anders door wanbeleid van u levering het contract hiermede niet geldig meer geacht te zijn.
Waar naartoe? Er is nergens een adres te vinden.
[quote=dirck schreef op zaterdag 3 aug 2013, 14:47]Misschien is het een optie om toch eens dat Horizon geval te installeren en te gaan gebruiken, dit schijnt de laatste maand een stuk verbeterd te zijn, qua software enzo.
Je kunt dan ook de telefoon weer gebruiken.
Dat Horizon geval is zowieso geen optie. Die vereist rechtstreekse aansluiting aan de kabel en staat vervolgens geen eigen beheer over het netwerk meer toe. Ook qua software is er nog niets verbeterd; de nieuwe versie is nog niet uitgerold en zelfs de tests daarvan wijzen er al op dat er geen verbetering is. Nee, dat Horizon geval komt er écht niet in.
[quote=ron530 schreef op zaterdag 3 aug 2013, 15:13]U heeft de problemen wel een beetje aan u zelf te danken. Telefonisch een contract afsluiten is niet handig want qua informatie gaat er een boel mis. De mediabox is op tijd geleverd met alle optie's voor internet tv en bellen. Dat het nu een horizonbox betreft en u deze niet accepteert, zelfs niet eens de tijd neemt om de box aan te sluiten is waarschijnlijk principieel en heeft niets van doen met extra abonnementskosten.
Lekker makkelijk lullen zo. De mediabox is niet op tijd geleverd. Nog sterker: Er is origineel iets geleverd wat helemaal niet besteld is. Niet zo raar dat ik dat niet accepteer lijkt me. En nee, er is niets principieels aan het feit dat ik iets wat ik niet besteld heb niet aansluit. Het feit dat het ding niet doet wat ik besteld heb is de reden dat ik het niet aansluit. Heeft inderdaad niets met abonnements kosten te maken aangezien die gelijk zijn, of je nou Horizon besteld of niet.
Ik zal eens bij Klachtencompas gaan kijken. -
Feb 1, 2011 om 22:54Packard Bell klachten@Invalide;
Ik zie het ja, in 2007 overgenomen.
Maarehhhh... hoe is het nu plots een laptop geworden?
Ik denk overigens, TS, dat het tijd wordt om S&F maar eens in gebreke te stellen. Geef ze nog 1 kans om het defect te herstellen, komt het dan weer terug dan wordt het tijd om de koop te ontbinden als ze het systeem niet volledig vervangen. Dit is echt een enorme wanprestatie van ze.