Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: customercare
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 10, 2015 om 10:34Garantie bij MyComBeste diny67,
Vervelend om te vernemen dat het toestel een defect heeft aan het toetsenbord.
Graag willen wij het e.e.a. voor u nakijken, daarom willen wij u vriendelijk verzoeken om het reparatienummer naar ons te sturen. Hiermee kunnen wij bij de reparateur alle gegevens opvragen omtrent de reparatie en kosten die hiervoor in rekening zijn gebracht nader te bestuderen.
U kunt deze gegevens sturen naar klantenservice@mycom.nl
Met vriendelijke groet,
W. de Groot
Active Care - MyCom -
Apr 12, 2013 om 09:25dixons vaker probleem[quote=anti-dixons schreef op donderdag 11 apr 2013, 12:52]ik kocht een laptop bij dixons 7-8 maanden terug
problemen zijn
1. toutchpad lag er uit (muis wat op je laptop zit)
was naar dixons kreeg nieuwe laptop na mijn idee op gelost
2. 2 weken terug scande ik me laptop op virusen niks gevonden norton 360 betaalde
dag later start met pc niet meer op hardeschijf kapot
3. krijg hem 2 dagen geleden terug waren nog kleine probleempjes was niet up to date is opgelost gisteren avond was ik aan het chaten met mensen valt er een toets er af blijkt is afgebroken te zijn ik naar dixons valt niet onder garantie zegt hij ik laat daar niet bij zitten ik ging in discusie later gaf ik het op ik denk probeer wel verschilende manieren eerste manier was consumente wijzer intelichten die zegt je hebt recht op een product wat goed is dit product is een laptop als je een product koop verwact je dat hij goed werkt nou dat doet hij dus niet dus ga van uit dat dit product niet goed deugt voor meer informatie belde ik de fabriek harmony die zegt de toets valt niet onder garantie zegt ze maar hoor wel vaker dat deze dingen gebeuren waar op de monteur zegt moet met kracht worden gedaan met andere woorden is het mij schuld dus met andere woorden heb ik geen poot om op te staan
wat denken jullie tips en hints zijn welkom
valt dit echt niet onder garantie ook aangezien de laptop dan ook niet deugt na de hardescijf kapot is en 2 dagen de toets afbreekt totaal ben ik 3x naar dixons geweest en moest vandaag weer om 3 uur komen voor bedrijfsleider waar ik van uit gaat dat ie ook weer moeilijk gaat doen
Beste,
Wat vervelend om te vernemen dat jou ervaring in onze winkel niet zo is verlopen zoals je van ons mag verwachten.
Ik zou graag samen met u naar het probleem willen kijken en het naar tevredenheid met u willen oplossen. Zou u een mail met uw telefoonnummer willen sturen naar activecare@basgroup.nl zodat ik contact met u kan opnemen?
Met vriendelijke groet,
Monique Slachter
Active Care -
Dec 7, 2012 om 14:36DIXONS lokt klanten met niet voorradige productenBeste Zoekster,
Wij hebben inderdaad vernomen dat meneer het toestel elders gekocht heeft. Wij vinden de situatie daarom niet minder vervelend en willen dit graag met meneer bespreken. Wij kunnen hem dan geen telefoon meer aanbieden, maar wel op zijn minst onze excuses maken en kijken of wij eventueel nog iets voor meneer kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
A. Wielkens
Active Care -
Dec 7, 2012 om 14:22DIXONS lokt klanten met niet voorradige productenGeachte heer/ mevrouw,
Ik vind het vervelend om te vernemen dat u een vervelende ervaring heeft gehad in ons filiaal te Vlaardingen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u teleurgesteld bent in Dixons. Graag zou ik telefonisch in contact met u willen komen, zodat ik uw klacht zo spoedig mogelijk en naar uw tevredenheid kan oplossen.
Ik wil u vriendelijk vragen om uw telefoonnummer te mailen naar activecare@basgroup.nl Ik zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
A Wielkens
Active care