Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: cvermeul
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 7, 2017 om 17:39Tele2 internet is niet leverbaar, toch moet ik mijn contract afkopen@Aurora: "stennis schoppen" kun je op meerdere manieren interpreteren, ik bedoelde schriftelijk protest aantekenen of een rechtsbijstandverzekering inschakelen, niet een klantenservice medewerker de huid volschelden.
Daarnaast is een verschil van 20Mb/s naar 6Mb/s mijns inziens niet minimaal te noemen; ook omdat het een ander abonnement is, betalen voor 40Mb terwijl er ook een abonnement van 20Mb bestaat, en je feitelijk maar 6Mb krijgt is alles behalve een onveranderde voortzetting.
Anyways, ik heb vandaag nogmaals de klantenservice gebeld, en hun eigen voorwaarden voor ze opgelezen, toen zijn ze wel weer akkoord gegaan met een opzegging zonder afkoopsom. -
Oct 7, 2017 om 15:46Tele2 internet is niet leverbaar, toch moet ik mijn contract afkopenZiggo of KPN, schijnbaar gebruiken zij een andere kabel, of limiteren ze de bandbreedte van andere providers.