Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: cvloenen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 6, 2012 om 21:43XMS ellendeHallo Bram en anderen,
Ook bij mij heeft de klacht op www.klacht.nl geholpen. Vanmorgen geplaatst, en begin van de middag had XMS al actie genomen. Ongelooflijk, maar tegelijkertijd vind ik het een schande dat een bedrijf pas in actie komt na zo'n klacht. Dan word je toch niet serieus genomen als klant?
Maar het probleem is nog niet helemaal opgelost. Het 2e mail account, dat van mijn vrouw, werkt nog niet. De gegevens daarvan zijn zelfs helemaal verdwenen uiit Mijn XMS. Men heeft er echt een zooitje van gemaakt.
Ik wacht even af, desnoods maar weer een nieuwe klacht plaatsen... -
Dec 5, 2012 om 20:29XMS ellendeHallo Bram,
Hartelijk dank voor je reactie, en je tip om mijn klacht op www.klacht.nl te zetten. Dat heb ik nu gedaan. Ook ga ik de helpdesk van XMS niet meer bellen; dat helpt toch niks. In plaats daarvan ga ik de media nog meer gebruiken om mijn onvrede over XMS te uiten, oa Tros Radar, Op=Op van de Volkskrant, Twitter etc. Misschien niet heel sympathiek, maar het is veel onsympathieker van XMS om je als klant zo te laten barsten. -
Dec 4, 2012 om 12:16XMS ellendeBeste Sophie,
Het gekke is dat in Mijn XMS het vinkje bij 'automatisch doorsturen' niet is aangevinkt. En toch wordt mijn mail nu doorgestuurd. Als ik het vinkje aanklik, ander emailadres invul,en vinkje 'bewaren op server' aanklik, dan krijg ik de foutmelding 'Server fout. Probeer het op een later tijdstip nog eens'.
Dus dit is geen oplossing.
Verder zie ik nergens waar ik de instelling 'wachtwoord verficatie' kan wijzigen.
Gisteravond weer jullie helpdesk gebeld (voor de 9e keer, geloof ik)... men zou de technische afdeling vragen hier zsm naar te kijken.. nu echt.... We wachten maar weer af.