Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: d.braat
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 2, 2011 om 20:45Mondelinge afspraakR. Vegt,
Wat ontzettend veel eer voor uzelf.
Het kan niet anders dat U ondanks alle bij elkaar verzonnen en gelogen argumenten toch flink in de “rats” moet hebben gezeten.
Ook moet U ondanks al uw juridische kennis toch ook hebben geweten dat de kans deze zaak te kunnen winnen vrij nihil was geweest, of dacht U nou echt te kunnen winnen met een hoop beschuldigingen en leugens?
Wij hebben nl. zelf de incasso stopgezet n.a.v. uw brief vernietiging overeenkomst minderjarige.
Dat deze zaak is gesloten is dus onze eigen beslissing geweest, niet omdat U gelijk heeft gekregen of het incassobureau heeft te weten te overtuigen of wat dan ook.
Middels al uw leugens en beschuldigingen op deze Topic probeert U de naam van Strategaweb in diskrediet te brengen en sympathisanten zover te krijgen dat ze achter U staan. U hangt hier onterecht de slachtoffer uit! U heeft op 25-10 tegen ons gezegd in een telefoongesprek dat het heel makkelijk is om een bedrijf kapot te maken, middels slechte berichten en wees ons zelfs op deze Vara-Kassa Topic. Het verbaasd ons dan ook dat U uzelf ook nog op een voetstuk probeert te plaatsen.
VOOR WIE HET WIL LEZEN HIER HET VERHAAL ZOALS HET ECHT IS GEGAAN:
Zoon van R. Vegt (Ricardo) heeft zelf contact opgenomen met Rik E. van Strategaweb. (geluidsmateriaal van het telefoongesprek aanwezig)
(Dus geen druk uitgeoefend, zoals in dit Topic wordt beschreven)
Er is via Skype overeengekomen dat Ricardo en zijn vriend samen een "trail" versie webhosting wilden proberen en als dat goed zou bevallen zou het voor een jaar afgenomen worden, Ricardo en zijn vriend zouden dan ieder de helft betalen, dat hadden ze samen al afgesproken. Zonder tegenbericht of opzegging zal de "trail" automatisch overgaan naar een betaalde versie.
Domein wordt verhuisd en de dienst word netjes opgeleverd. Alles werkt perfect, Strategaweb maakt waar wat zij beloofd. De klant is erg tevreden en maakte daar zelfs melding van op eigen website. De dienst wordt zelfs verlengd en de klant geeft zelfs aan het voor een jaar af te willen sluiten en kiest zelf voor de optie om het per jaar te betalen.
Alles gaat nog steeds perfect en die 100% uptime hebben zij absoluut gekregen, dus dat (achteraf verhaal) verhaal dat er opgezegd zou zijn omdat het 3 dagen plat zou hebben gelegen is absoluut niet waar, dat is achteraf tegen ons gebruikt om ons onder druk proberen te zetten.
Klant vertrek later (in alle stilte) van de een op de andere dag naar een andere hosting provider, zonder het ons te laten weten en zonder het op te zeggen.
(dus het verhaal dat er binnen 2 weken is opgezegd volgens R. Vegt klopt ook niet er is ook niet vanuit een vakantieadres gebeld) Het domein wordt verhuisd en de rekening blijft open staan. Strategaweb probeert Ricardo of zijn familie te bellen, echter de verbinding wordt steeds verbroken. Emails worden niet beantwoord en er wordt besloten de betalingsopdracht over te dragen naar het incassobureau.
Dus dat verhaal dat er opgezegd is door wie dan ook klopt niet!
Ondertussen doet de familie Vegt aan struisvogelpolitiek en denk als we verder nergens op reageren dan waait het vanzelf wel over.
Helaas werkt dat zo niet bij incassobureaus als je die ook al niet serieus neemt is het risico erg groot dat incasso-kosten hoog oplopen.
En toen moet R. Vegt in paniek zijn geraakt, want toen kregen wij op 25-10 wel een bericht van opzegging.
Op 25-10 hebben wij middels een schrijven van R.Vegt een vernietiging van overeenkomst mogen ontvangen, naar aanleiding van een nogal hoog opgelopen rekening van het incassobureau.
Rik vind het toch allemaal wel heel erg vervelend voor de klant en besluit om te bellen om de ontvangst te bevestigen en om te vragen of hij nog iets kan betekenen, onder de brief staat een telefoonnummer.
Rik krijgt alleen maar verwijten en een hoop bla bla van je moet dit en je moet dat, want anders... naar zijn hoofd geslingerd en komt niet aan zijn verhaal toe. Hij wil ter tegemoetkoming zelfs de gevraagde gegevens per email sturen, maar TS accepteert dat niet. Er wordt zelfs gedreigd aangifte te doen van stalking tegen Rik, omdat hij het telefoonnummer wat onder brief van TS staat heeft gebeld. Gesprek wordt overgenomen door een medewerker afd. administratie, echter daar gebeurd het zelfde, hoop dreigementen en ook ook zij komen niet tot een oplossing.
R. Vegt zegt in het gesprek ook nog een Topic op Vara Kassa te hebben geopend omdat het erg makkelijk is om een bedrijf een slechte reputatie te geven door slechte reclame te maken.
R. Vegt: Je stopt met het incassobureau of ik maak het bedrijf kapot, ik zal er alles aan doen om iedereen te overtuigen wat voor een slecht bedrijf het is.
Dit betreffen citaten uit het door het ons opgenomen telefoongesprek! (geluidsmateriaal aanwezig)
Rik stuurt nog wel de brief van vernietiging overeenkomst door naar incassobureau dat het contract met de zoon van R. Vegt kan worden ontbonden. Het incassobureau zal deze zaak verder met R.Vegt afhandelen.
Dat is dus gebeurd.
We vinden het fijn dat het zo is afgelopen, daar kunnen we wel mee leven.
Echter leugens en verwijten op dit forum, het vermelden van de naam van het bedrijf ect. daar hebben wij wel moeite mee, door alle verzonnen en negatieve berichtgevingen hebben wij momenteel te maken met inkomstenverderving. Mensen laten zich meeslepen en hebben soms uitgesproken meningen terwijl ze het fijne er niet van weten -
Oct 26, 2011 om 10:14Mondelinge afspraak[quote=pino123 schreef op woensdag 26 okt 2011, 08:04]Leuk dat je aangeeft dat TS een vinkje heeft gegeven, waar blijft de redenatie dan:
Strategaweb heeft op eigen kracht zijn gegevens gebruikt om een account aan te maken en hierop aan te geven dat er een overeenkomst van 12 maanden is
Dat is een zeer ernstige beschuldiging die we dan ook zeer hoog opnemen !
Zoon van TS heeft toch echt zelf deze bestelling geplaatst, bestelling is in ieder geval geplaatst vanuit zijn IP adres.
Even extra voor de duidelijkheid niet via die van ons !s
Iedere klant krijgt na een elektronische bestelling een eigen klantensysteem en gebruikt om in te loggen een eigen dus ook voor ons geheim password.
Deze wordt automatisch toegestuurd via een link per email.
We kunnen via onze debiteurenadministratie bv, wel zaken zoals bestellingen, betalingen, opzeggingen en inlogactiviteiten bekijken.
Met de nadruk op bekijken! -
Oct 25, 2011 om 23:01Mondelinge afspraak[quote=vladja schreef op dinsdag 25 okt 2011, 21:03]d.braat heeft lbrekelmans je gebeld, dat jij je nu ook als nieuweling jouw reactie komt geven? Of was je toevallig ook die vaste klant?
Trouwens d.braat, na die eerst overeenkomst weet je toch dat je te doen hebt met een 15-(minder)jarige bij de volgende overeenkomst? Je moet toch weten, dat die niet zomaar overeenkomsten kan sluiten. Zeker als je - als 14-jarige - (zoals vaste klant kbrekelmans schrijft), "handlichting" gekregen hebt van de rechter tegen alle Nederlandse wetten in.
Leg eens uit hoe dat zit met de hoogte van de incassokosten, tenslotte wordt dat incassobureau door jou ingehuurd?
Vladja
Beste Vladja,
Handlichting??? Nee, in dit geval helemaal niet nodig, ik ben mede-eigenaar en medeverantwoordelijk voor Strategaweb en ik ben een volwassen persoon!
Overeenkomsten worden dus zeker ook met mij aangegaan of afgesloten!
Heb jij mijn antwoord eigenlijk wel goed gelezen?
TS of zijn zoon had het contract wat is afgesloten heel makkelijk op kunnen zeggen. Het had het zeker niet zover hoeven komen en vandaag pas met een opzegging komen is zeker niet handig ! Voor de tarieven en hoe het bedrag zo hoog is opgelopen verwijs ik je naar het incassobureau of TS. -
Oct 25, 2011 om 20:45Mondelinge afspraakIeder verhaal heeft 2 kanten, dus hier een reactie vanuit Strategaweb zelf.
Op 11-08-2011 is er inderdaad een trail versie voor Stream Hosting afgenomen waarvan geheel vrijblijvend 30 dagen gebruik gemaakt kon worden. Uw zoon heeft deze uitgeprobeerd en heeft besloten daar verder geen gebruik van te maken. Geen probleem verder en dat kon gewoon, nogmaals deze trail versie is geheel vrijblijvend zonder enkele verplichting na 30 dagen beëindigd.
Echter het gaat hier om andere dienst, om precies te zijn op 25-08-2011 (nog voor het verstrekken van de trail periode streamhosting) is er via een elektronisch bestelformulier via de website een betaalde versie webhosting aangevraagd. Die dienst is door ons netjes geleverd.
Na "aanvinken" ik ga akkoord met de leveringsvoorwaarden, word een overeenkomst aangegaan voor 1 jaar.
De klant kan altijd zelf opzeggen via ons klantensysteem.
Er is echter nooit opgezegd en ook nooit een reactie naar aanleiding van onze facturen en aanmaningen ontvangen. Op een gegeven moment schakelen wij dan inderdaad ons incassobureau in en hebben deze zaak uit handen gegeven. Pas vandaag nu deze zaak erg uit de hand is gelopen, dient U middels een schrijven ons mede dat u de overeenkomst wil laten vernietigen.
Dat is wel erg laat, betreuren het dat U het zover heeft laten komen.
Wat we ook niet begrijpen is dat U als ouder wel toestemming heeft gegeven voor het starten van een internet radiowebsite voor uw minderjarige zoon, daar heb je echter wel een combinatie van betaalde internetdiensten zoals domeinregistratie, stream-, en webhosting voor nodig.................