Antwoorden gegeven door: daanenjo
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 17, 2005 om 13:06Geen verbinding naar opzeggen contract Wanadoo
Mensen bedankt voor jullie reacties, ik heb nu eindelijk weer Internet. Ben benieuwd hoe lang dit goed gaat. Heb in ieder geval in totaal 2 weken geen internet gehad en heb voor 13.16 Euro(ex BTW) moeten verbellen om eindelijk weer verbinding te krijgen. Ook natuurlijk 2 weken onterecht abonnement betaald, maar ja daar kan ik natuurlijk naar fluiten.......Dus mensen denk even na voordat je naar Wanadoo gaat, ik zou het ieder geval NOOIT meer doen.
-
Nov 3, 2005 om 09:14Geen verbinding naar opzeggen contract Wanadoo
Gisteren toch maar gebeld met de Wanadoo helpdesk, moest later maar terug bellen, eén van de account-servers was down, ze konden op dat moment niets voor me doen. Misschien hadden ze dit al eerder kunnen zeggen via een bandje of zo, heb eerst weer een kwartier in de wacht gestaan. Later toch maar weer gebeld, na 20 minuten met eén van de medewerkers aan de lijn gezeten te hebben, kwamen ze er eindelijk achter dat eén of ander !@#$% mijn IP-adres heeft gedelete, terwijl mijn contract pas per 31/01/2006 afloopt. Nu vertelde deze heer dat het aanvragen van een nieuw IP-adres naar de tweede lijn moet en dat dit een week kan duren. Tjonge wat een knuppels daar bij Wanadoo. Vraag me nu af of ik het geld moet terug eisen van alle telefoontjes die ik gepleegd heb en of ik een gedeelte van mijn abonnementsgeld kan terug vragen voor deze wanprestatie.....