Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: davermeulen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 12, 2008 om 16:06nummerweergaveAls toevoeging op mijn voorgaand berichtje, zei gezegd dat ik GEEN Panasonic gebruik maar Profoon. Die telefoons (set van drie) hebben ALTIJD nummerweergave gehad tot het moment dat Multikabel begon te veranderen!
-
Jul 12, 2008 om 14:57nummerweergave
Heeft niets met uw nieuwe telefoon te maken. Sinds verschillende providers (multikabel, home en casema) samen zijn gegaan (of overgenomen door casema) is ook bij ons de nummerweergave weggevallen evenals andere diensten werkt dat dus (soms) niet meer! Ook ik heb Ziggo gebeld en hetzelfde antwoord gekregen. Maar na vier keer in en out pluggen van de modem werkte het nog niet. Maar wel door blijven gaan met vermelden dat het NIET aan hen ligt. Nou duidelijk wel dus. Ook de tv, het internet etc haperen om de haverklap. Ik ben al bezig om een schotel te kopen en naar een andere provider uit te kijken!