Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: denf
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 27, 2011 om 15:57Hi reparatie telefoon procedureOpnieuw blijkt weer dat KPN er geen belang bij heeft klanten te helpen tenzij je dreigt om naar de rechter te stappen. Zij rekenen er op dat veel particulieren dit toch niet durven. Ik adviseer je te gaan googelen op BW 7 artikel 17 en verder. Met name artikel 18 lid 2 is voor consumenten erg interessant. Lees ook mijn reactie op de topic "KPN @ LG slechte service". De gebruikelijke termijn om de wederpartij de gelegenheid te bieden om te reageren is ca 10 dagen. 25 dagen is belachelijk. Veel succes.
-
May 27, 2011 om 11:30KPN & LG slechte serviceIk heb enige tijd geleden een vergelijkbare incident aan de hand gehad. In dit geval bleek een LG Arena defect nadat de nummeroverdracht periode voorbij was. (Dus ruim binnen een halfjaar periode). Ik ben naar de Primafoonwinkel gegaan, ik heb een klacht op de website ingediend en een brief geschreven. In alle gevallen heb ik verwezen naar artikel 17 BW 7 en artikel 18 lid 2 (ik ben consument geen zakelijke gebruiker). Ondanks dat ik tussen alle stappen KPN voldoende tijd heb gegeven heb ik geen enkele reactie ontvangen. Pas nadat ik een ingebrekestelling per aangetekende post heb gezonden kreeg ik ineens wel snel een nieuw exemplaar.
De benodigde kennis heb ik gekregen door flink te googelen en juristenforums waren zeer leerzaam. Eigenlijk vond ik de afloop toch een klein beetje jammer want ik had het zo met ze zitten dat ik ze met plezier had laten dagvaarden.