Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: dennisachten
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 1, 2013 om 12:31Lijbrandt - slechtste klantenservice ooit!Hallo,
Ik ben het helemaal met u eens.
Ik ben al sinds vorig jaar december bezig met mijn pakket op orde te krijgen.
Bij het afsluiten van ons pakket vertelde de vertegewoordiger ons dat je bij interactive televisie het beeld gemakkelijk op stil kan zetten. Wat ze er niet bij vertelde is dat je daar dan we het pakket met opname funcie nodig hadden. iets waar ik pas achter kwam nadat we het pakket naar 1,5 maand binnen krege omdat er iets fout was gegaan met het registreren dat de verbinding klaar was. hier moest ik dus al zelf achter aan. hier was ik het niet mee eens en heb hierover weer een klacht gestuurd. tevens zat er bij het abbonoment een draadloos wifi router die ik tot op heden nog steed niet heb ontvangen.. waardoor ik nu al zoon 1,5 maand niet op internet kan met men laptop.
Hierover en over mijn klacht die niet beantwoord wordt heb ik ondertussen al 2 keer gebeld zonder een antwoordt te krijgen waar ik wat aan heb.. de router zou binnen een week opgestuurd worden. maar 2 weken later heb ik nog steed niks ontvangen. vervolgens krijg ik 3,5 week na mijn klacht antwoordt.. dat ik wanneer ik bijh betaal een opname decoder kan ontvangen. ik ben er klaar mee en wil er vanaf. ik wilde proberen vandaag te bellen 2e paasdag. het enige wat ik hoor... welkom bij lijbrandt. tuut tuut tuut... verbinder verbroken.. niet zoiets van.. wij zijn 1e en 2e paasdag gesloten... bel later terug. nee telkens als ik bel krijg ik niet direct antwoord en kun je na 2 weken bellen omdat ze je weer vergeten zijn.. of omdat de klacht niet goed door is gestuurd naar hun teamleider.. ik had het idee dat lijbrandt een goeie stabiele organisatie was.. maar heb me er volgensmij zeer in vergist. ik wil van het hd pakket en interactive televisie af... heb het wel weer gezien..heb al 2 maanden abbonoment kosten mogen betalen voor iets wat ik niet gebuik omdat het niet is wat ik wil.. lost van het fijn dat ik alles nu via de computer moet doen ipv met mijn laptop.
Ik hoop dat heb bij u nog goed komt.. maar ik heb de hoop opgegeven.. ik wil terug in abbonament en zoek volgendjaar wel een andere provider..
Groet,
Dennis Achten