Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: diannn17
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 26, 2012 om 18:38WAT TE DOEN@ Misspunt
ik heb precies hetzelfde probleem!
Zojuist gesproken met een medewerker, die mij beloofd dat mijn simkaart over 3 tot 6 werkdagen zal werken.
Geloof het zelf..
Nu heb ik inmiddels al 17 dagen geen telefoon.. moet nog langer duren schijnbaar.
Als je een email stuurt moet je niet verwachten dat je spoedig geholpen word want ook dat duurt max. 10 werkdagen, nemen ze ook de tijd voor.
De medewerker aan de telefoon wees natuurlijk met zijn vingertje naar de technische dienst, waar hij op antwoord moest wachten!?
Ik weet niet meer wat ik moet doen... -
Jul 24, 2012 om 20:41simpelIk word er helemaal simpel van!
Twee weken geleden op een vakantie in Albufeira, portugal ben ik overvallen. Mijn telefoon zat in de tas die meegenomen is, zo ook mijn simkaart.
Een vriend heeft in nederland mijn simkaart laten blokkeren ( na veel moeite met degene van de simpel ´klantenservice´)
De simkaart was geblokkeerd, twee dagen hierna heeft mijn vader een nieuwe simkaart aangevraagd.
Deze zou binnen 9 werkdagen binnen zijn.
Ongeveer 11 werkdagen verder(vrijdag), krijg ik een email van de directeur van simpel dat er een storing is.. het is niet mogelijk om simkaarten te maken? in deze mail staat ook de vage info: binnenkort zal de simkaart opgestuurd worden.
op Dinsdag (vandaag) krijg ik met de post een simkaart.. ik was dolblij want ik had inmiddels ook een nieuwe telefoon gekocht.
De simkaart werkt helaas voor geen meter!
Als iemand me probeert te bellen krijg je een bezette lijn.
ik heb geen mobiel netwerk?
Natuurlijk is het geen optie om naar de klantenservice te bellen omdat je hier een of ander gemakkelijk bandje aan de lijn krijgt.
Als je een email stuurt krijg je vrolijk de boodschap dat het 5 tot 10 werkdagen kan duren voordat er gereageerd word? dat noem je geen SERVICE!
Daarnaast ligt dus ook de website van mijnsimpel eruit.. hierdoor kan je niets zien.
Ik wil bijvoorbeeld wel eens weten hoe lang ik nog bij deze kutprovider moet zitten!
ik vind het belachelijk.. en hoop dat er snel iets aan gedaan kan worden.
Heb toch al genoeg ellende meegemaakt vind ik zelf! -
Jul 24, 2012 om 20:40wanbeleid SimpelIk word er helemaal simpel van!
Twee weken geleden op een vakantie in Albufeira, portugal ben ik overvallen. Mijn telefoon zat in de tas die meegenomen is, zo ook mijn simkaart.
Een vriend heeft in nederland mijn simkaart laten blokkeren ( na veel moeite met degene van de simpel ´klantenservice´)
De simkaart was geblokkeerd, twee dagen hierna heeft mijn vader een nieuwe simkaart aangevraagd.
Deze zou binnen 9 werkdagen binnen zijn.
Ongeveer 11 werkdagen verder(vrijdag), krijg ik een email van de directeur van simpel dat er een storing is.. het is niet mogelijk om simkaarten te maken? in deze mail staat ook de vage info: binnenkort zal de simkaart opgestuurd worden.
op Dinsdag (vandaag) krijg ik met de post een simkaart.. ik was dolblij want ik had inmiddels ook een nieuwe telefoon gekocht.
De simkaart werkt helaas voor geen meter!
Als iemand me probeert te bellen krijg je een bezette lijn.
ik heb geen mobiel netwerk?
Natuurlijk is het geen optie om naar de klantenservice te bellen omdat je hier een of ander gemakkelijk bandje aan de lijn krijgt.
Als je een email stuurt krijg je vrolijk de boodschap dat het 5 tot 10 werkdagen kan duren voordat er gereageerd word? dat noem je geen SERVICE!
Daarnaast ligt dus ook de website van mijnsimpel eruit.. hierdoor kan je niets zien.
Ik wil bijvoorbeeld wel eens weten hoe lang ik nog bij deze kutprovider moet zitten!
ik vind het belachelijk.. en hoop dat er snel iets aan gedaan kan worden.
Heb toch al genoeg ellende meegemaakt vind ik zelf!