Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: dijawi
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 23, 2016 om 21:09In aug. bij Neckermann kleding besteld, tot 2 bericht dat het is afgeleverd,klacht bij thuiswinkel gedeponeerd en deze is doorgestuurd, Almar heeft hierop gereageerd, dat hij de mail ontvangen heeft en door gestuurd naar het management.
Omdat Neckermann.com niet aangesloten is bij thuiswinkel heb ik gisteren ook bij Consuwijzer dit probleem voorgelegd maar nog niks op gehoord.
Mijn account is verdwenen bij Neckermann. En afd. klantenservice zegt niks te kunnen doen omdat ze het bij de financiele administratie hebben neergelegd.
Onbegrijpelijk dat het lijkt of alleen ik. hiervan last heb.
Maar we wachten rustig af. en gaan nog meer wegen zoeken om mijn geld terug te krijgen.
De consumentenbond doet alleen iets als je lid bent.
Dus wellicht eens kijken bij Radar o.i.d. -
Sep 22, 2016 om 14:53In aug. bij Neckermann kleding besteld, tot 2 bericht dat het is afgeleverd,
Wie heeft er nog een idee, om Neckermann op zijn plichten te wijzen?
-
Sep 13, 2016 om 09:24In aug. bij Neckermann kleding besteld, tot 2 bericht dat het is afgeleverd,Omdat ik reclamemail kreeg van de toeleverancier van het merk shirt dat ik bestelde heb ik daar naar toe gemaild. ik had een afstuur bericht gekregen van neckermann en van de toeleverancier via dhl.
afd. klantenservice van neckermann is maar 1 persoon. je betaald je scheel, je krijgt Almar op alle keuzes, of je wordt in de wacht gezet. Bel je terug op een andere keuze dan wordt de verbinding na het automatisch bandje verbroken.
kassa weer een euro per gesprek rijker.