Antwoorden gegeven door: dijk1344
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 16, 2013 om 12:47windows 8.1Deze melding kreeg ik ook bij de upgrade van Windows 8 naar Windows 8.1. Veel op internet naar een oplossing gezocht en de raad om eventueel het programma ‘Classic Start Menu’ te verwijderen en virusscan tijdens de download uit te schakelen had succes. Dit advies vond ik op het forum van Microsoft. Ik hoop dat het probleem over is.
MVG. -
May 7, 2011 om 10:39Uwv heeft weer eens wat!!!!Ik heb al jaren een Wajong-uitkering. Deze is jarenlang uitgekeerd rond de 11de van elke maand. In de laatste maanden is deze datum verschoven naar de 15de . Nu het bericht van het UWV dat deze uitkering vanaf juni rond de 23ste wordt uitgekeerd. De UWV ziet zelf ook in dat uitkeringsgerechtigde in de problemen kunnen komen met deze maatregel. Als coulance bieden zij een renteloze lening aan en voeren dit in na de maand mei waarin het vakantiegeld wordt uitgekeerd. Dit lijkt erg redelijk, maar ik zie het niet anders dat ik één week geen uitkering krijg of als ik een voorschot aanvraag deze overbrugging zelf moet terugbetalen. Het terugbetalen van geld waarop ik recht op heb. Hoe ik het wend of keer ik ontvang één week geen uitkering. Het zou alleszins redelelijk zijn dat de UVG de gemiste week alsnog compenseert met de uitkering van mei of juni. Gezien deze uitkering zodanig is dat je maandelijks een vaste planning moet maken om aan alle betalingsverplichtingen te voldoen zodat je niet in problemen komt is één week zonder uitkering toch een groot probleem. Zoals ik het zie is de UWV een uitkeringsinstantie en heeft niet het recht om een uitkering, die de overheid bepaald, eigenhandig te korten. Ik kan deze beslissing van het UVG niet anders zien als een bezuinigingsmaatregel en/of het proberen te compenseren van de UWV-boekhouding over de ruggen van mensen die dagelijks toch al moeten worstelen om hun maandelijkse betalingsverplichtingen te voldoen.
MVG,
Een Wajonger. -
Jun 17, 2006 om 10:59philips afstandbediening MCD 708
Ja dat klopt, Ik denk dat er iets raar gebeurd. Ik wilde mijn opmerking over mijn MCD 708 als reactie plaatsen, maar werd niet geaccepteerd als reactie. Kreeg melding dat deze site onbereikbaar wasvanwege de drukte. Ik kon mijn reactie in eerste instantie niet kwijt als nieuwe vraag en daarom staat hij er nu tweemaal. Mijn mailbox loopt nu vol dat er reacties zijn. Klik ik op de link dan krijg ik de melding dat het onderwerp waar uik naar zoek onvindbaar is.
-
Jan 6, 2006 om 14:52bellen via internet
Hallo,
Probeer het gratis Skype-programaa te installeren. Het is te downloaden op Skype.com. Het werkt als een p2p programma. Alles wat je nodig hebt is een eenvoudig microfoontje. Je kunt voor niets en zo lang bellen over de hele wereld, mits de ander ook zijn computer heeft aanstaan en skype heeft geinstalleerd. Het is een erg goede verbinding.
Succes!
-
Apr 16, 2004 om 12:21Slechte ervaring met MEDION SERVICE CENTERZoals ik al eerder heb geschreven, heb ik problemen met mijn laptop. Ik ben mijn laptop al vanaf begin december kwijt. Geprobeerd M.S.C. Hotline te bellen, maar weer tevergeefs.
-
Apr 16, 2004 om 12:21Slechte ervaring met MEDION SERVICE CENTERHallo mede-(medion)gedupeerde,
Ik heb ook zeer slechte ervaringen met medion service center. Mijn laptop die ik begin december heb opgestuurd heb ik nog steeds niet terug (zie mijn vraag in deze rubriek). Ik kan U alleen een telelefoonnummer geven van Medion waar normaal tarief voor geldt. 077-3079545.
De ervaring die ik in de contacten met Medion heb is, je kunt net zo goed tegen een muur praten. Het lijkt wel of hun strategie is, laat klanten maar veel bellen, dat levert ons véél geld op. Ik wens U veel succes. -
Apr 16, 2004 om 12:21Slechte ervaring met MEDION SERVICE CENTERHallo,
Een hele tijd geleden was ik zéér positief over de service van Medion. Ik advizeerde vrienden en kennissen om pc atrikelen bij de ALDI te kopen. De artikelen waren/zijn goed en de service was meer dan uitstekend. Ik praat nu over de tijd dat Medion in Losser zat. Ik weet niet of het service center alleen verhuisd is naar Panningen, of dat het bedrijf in andere handen is overgegaan, maar de service is zéér slecht en het lijkt wel of men alles er aan doet om het bedrijf om zeep te helpen. Natuurlijk worden er fouten gemaakt, maar de manier waarop Medion met klachten omgaat is meer dan erg. Nu ik er zelf mee ben geconfronteerd, ga je verder vragen, en hoor je veel klachten over Medion in Panningen.