Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: dijk_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 11, 2012 om 13:41Groupon tickets AirfastOok ik heb spijt van mijn aankoop. Niet alleen zijn de vluchten duurder, ook de organisatie Airfast is moeilijk te traceren. Als ik de ticket betaal en de organisatie komt in financiele problemen, ben ik al mijn geld kwijt.... Ook kan je bij Airfast tijdens het boeken geen vliegticketverzekering afsluiten. Dit is belangrijk om jezelf tegen het faillissement van de luchtvaartmaatschappij te verzekeren. Groupon heeft het door mij voor de voucher betaalde bedrag omgezet in credits (na aftrek 15%). Deze kan ik gebruiken voor een volgende aankoop bij Groupon.....
-
Jan 31, 2011 om 14:25djoser reizenLokale gids was inbegrepen. De excursie(s) zou naar o.a. een planetarium gaan. Dat werd door Djoser afgedaan met de mededeling dat het per abuis in het aanbod stond (was bedoeld voor een eclips reis een paar jaar eerder..............).De lokale gids had er wel moeten zijn, maar de afwezigheid werd verklaard als volgt: Djoser hanteert het principe VRIJHEID/BLIJHEID. Transfer luchthaven werd wel verzorgd. De op de heenweg aanwezige dame gaf direct te kennen dat er geen lokale gids zou komen. Zij ging huilend weg door de druk van onze groep. Kantoor Djoser en kantoor lokale vertegenwoordiging waren onbereikbaar. Zelf dacht ik op dat moment dat DJOSER IN FINANCIELE MOEILIJKHEDEN VERKEERDE EN DE PLAATSELIJKE AGENT NOG NIET BETAALD WAS.
-
Jan 31, 2011 om 13:51djoser reizen[quote=edrick3 schreef op dinsdag 18 jan 2011, 15:47]Hallo dijk,
Ben toch wel benieuwd welke reis je bedoelt?
.....Ik was met Djoser reizen georganiseerd5 dagen naar Sjanghai.....
Voor zover mij bekend (en ik heb hier de catalogus van 2010 en 2011 voor mij liggen) is er geen reis van 5 (of bedoel je 15?) dagen naar Sjanghai.
Kan me namelijk niet voorstellen dat er geen reisleiding aanwezig was.
Betrof het misschien een verlenging?
Met vr.gr.Het was een reis die slechts 2 x werd aangeboden door Djoser. In het voorjaar en in oktober 2010. In de reissom zat een entreebewijs voor 3 x de wereldtentoonstelling (waarde 40 euro). Mijn bedoeling was natuurlijk zelfstandig de wereldtentoonstelling te bezoeken. Echter tips van een gids, over de ingang die je het beste zou kunnen nemen, zouden zeer welkom zijn geweest (op 1 dag waren er 1 miljoen voornamelijk Chinese bezoekers en de rijen bij de ingangen waren gigantisch lang. Na veel lopen op het wereldtentoonstellingsterrein zou een excursies in Sjanghai met gids natuurlijk een fijne afwisseling/aanvulling zijn geweest. Daarom had ik ook bij Djoser geboekt. Als ik zelf de reis had samengesteld, had ik voor veel minder geld een veel beter en centraal gelegen hotel geboekt, en een rechtstreekse vlucht (nu via Frankfurt met Lufthansa). En had ik vooraf ook ingepland wat ik in Sjanghai nog extra zou willen zien. Nu leek me dat niet echt nodig, want een plaatselijke gids weet meer. En dan is een vergoeding van 50 euro een lachertje. Die andere 50 eurobon voor een volgende reis zal ik nooit gebruiken en ook niet aan een ander overdragen, want de bon staat op naam...).