Antwoorden gegeven door: dikeman
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 6, 2004 om 15:14packard bell klachten
Ik heb eind augustus 2004 ook een notebook van PB gekocht. Dit notebook heeft nooit naar behoren gewerkt, sterker nog, het is mij niet gelukt om een OS er op geinstalleerd te krijgen.
Na reparatie is het moederboard, geheugen en dvd-drive vervangen, maar helaas zonder resultaat. Dit overigens niet voordat ik door het call center van PB verschillende malen ben afgesnauwd en er zelfs 1 keer is op gehangen!
Ik drong er bij de afdeling escalatie op aan om de laptop te vervangen omdat een laptop met dergelijke problemen nooit meer wat wordt, weet ik uit ervaring. PB wilde echter een 2e poging krijgen om mijn laptop te repareren.
Deze poging wacht ik nu af.
Ik heb overigens wel een faxnummer gekregen waar ik mij toe kan richten zodat ik niet steeds minimaal een uur in de wacht hoef te staan.